موضوعات داغ

شرایط فروش سانگ یانگ تیوولی با قیمت جدید + جدول

عکس مطلب اول
رامک خودرو نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات سانگ یانگ در ایران شرایط فروش جدید نقدی خودروی سانگ یانگ تیوولی را اعلام کرد. در این شرایط فروش جدید قیمت پایه این خودرو 109 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است. در اولین طرح می توان خودرو را به صورت تحویل 150 روزه با پیش پرداخت 70 و 50 میلیون تومانی خریدارای کرد که 18 درصد سود مشارکت و 15 درصد سود انصراف نیز دارد.
در شرایط بعدی می توان با پیش پرداخت های 35 و 55 میلیون تومانی اقدام به خرید این خودرو کرد که زمان های تحویل آن نیز مرداد، شهریور و مهر ماه 97 است. سود مشارکت و انصراف نیز همان 18 درصد و 15 درصد است. جزییات این طرح ها را در جدول زیر می توانید مطالعه کنید.

شرایط فروش سانگ یانگ تیولی

شرایط فروش سانگ یانگ تیولی

طرح بعدی سپاس نام دارد که در آن می توان خودرو را با تحویل 180 روز کاری و پیش پرداخت 70 و 50 میلیون تومانی خریداری کرد.
طرح بعدی نگین مهر نام دارد که تحویل خودروی آن 9 ماه است. در این طرح نیز می توان با پیش پرداخت 15 و 20 میلیون تومانی خودرو را خریداری کرد و سود مشارکت و انصراف نیز مانند طرح های قبلی 18 و 15 درصد است. جزییات این طرح ها را نیز می توانید در جدول زیر مطالعه کنید.

شرایط فروش سانگ یانگ تیولی

شرایط فروش سانگ یانگ تیولی

لازم به ذکر است که کلیه ی خودروها دارای گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری هستند و همچنین رامک خودرو طرح امداد VIP را نیز به مشتریان ارایه می دهد که شامل حمل خودرو در شهر تا اولین نمایندگی مجاز تا 50 کیلومتری و در جاده تا اولین نمایندگی مجاز تا 10 کیلومتری می‌شود. در این طرح امداد خودرو همچنین خدمات دیگر نظیر تعویض لاستیک پنجر با زاپاس، سوخت رسانی در صورت اتمام بنزین، شارژ و خدمات تعویض باتری و هزینه‌ی ایاب و ذهاب رایگان در سرویس های ذکر شده ارایه می شود.

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی

در خصوص سانگ یانگ تیوولی باید به امکاناتی همچون سیستم های ترمز و پایداری ABS ، EBD ، ESP ، سیستم کمکی حرکت در سربالایی ها HSA ، کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی، نمایشگر میانی داشبورد، سیستم ورود و استارت بدون کلید، گرم کن صندلی های جلو، روکش های چرمی، کروز کنترل و سنسور نور و باران اشاره کرد.
از نظر فنی نیز این خودرو با یک موتور 1.6 لیتری عرضه می شود که قادر است حداکثر 128 اسب بخار قدرت را در دور 6000 و 160 نیوتن متر گشتاور را در دور 4600 تولید نماید. قدرت تولیدی پیشرانه توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلویی منتقل میگردد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/17
حتما قبلش متن قرار داد رو بخونيد
مي تونه يكطرفه فسخ كنه
ميتونه ماشين رو گرونتر بده
من 120 روزه كاري خريدم بهم 11 ماه و نيمه داد با كلي اعصاب داغوني
راستي رامك ماليات و ارزش افزوده و .... رو هم بعدا ميگيره
1396/10/18
میگن رامک خودرو کلا تو تحویل آدمو جون به لب میکنه درسته؟
1396/10/18
حواستون باشه قیمت خودرو به روز حساب میشه شما ثبت نام می کنی فردا می گن تیوولی 200 تومن بیا صد تومن دیگه بده 10 تا کوفت دیگه هم اضافه می کنن هرجوری شده یه 10 تومن دیگه هم بزور بگیرن گول نخورید تحریم کنید
1396/10/18
اقا حتما بخونین شرایطشو اینا خیلی زرنگن نوشتن قیمت پایه 110 تومن ولی وقتی میخان بدن بهت یهو میکن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده ک ماشین واستون راحت 120 تومن در میاد تازه اگر قیمت دلار بالاتر نره>وقتی مینویسن 150 روز کاری اینا پنجشنبه ها .و جمعه هارو حساب نمیکنن یعنی تو هر ماه حدود 8 تا 10 روز اصلا حساب نمیکنن در بهترین حالت 8 ماهه میدن مراقب رامک خودرو باشین خواهشا
1396/10/18
لطفا قبل از هر خریدی از رامک خودرو یک سری هم به نت و تجربیات مردم بزنید
یک حرف می زنم تا آخرش با خودتون بنده تحویل ۱۲۰ روز کاریم یک سال و ۹ روز طول کشید دستتون هم به هیچ جا بند نیست چون قرار داد کاملا یک طرفه به نفع شرکت نوشته شده و هیچ حقی با شما نیست فقط کافیه یه صبح تا ظهر برید تو نمایندگی بشینید تا یک سال حس بدبختی و کلاه سرتون رفته شدن نداشته باشید هر مبلغی گفتن ۱۲ تومن هم برا مالیات کنار بگذارید
1397/1/24
دوستان من برج ۱۱ سال ۹۶ نقدی خریدم ۱۴۱ملیون. اگه پول دارید نقد بخرید قیمتا به روزه . شما ثبت نام میکنید موقع تحویل میگن فلان قده دیگه باس بدی . یه ناه قبل از اینکه من بخرم ۱۲۷ تومن بود.
1397/2/29
من آبان 96 نوشتم. اون زمان 102 تومن بود تحویل 150 روزکاری. در مورد قرارداد دوستان درست گفتن کاملا یکطرفه است. حق تغییر رنگ، تغییر مدل، تغییر قیمت و فسخ یک طرفه رو دارن. بعد از اینکه قرارداد رو امضا کردم متوجه کلاهی که سرم رفته شدم برای فسخ قرارداد هم یک میلیون تومان کارمزد (بخوانید پول زور) کسر می کنند. خیلی اشتباه کردم و واقعا پشیمان هستم. امیدوارم سایر خریداران محترم از این تجربیات استفاده کنند و موجب اتلاف زمان و سرمایه شون نشن. در مورد مالیت بر ارزش افزوده هم همینطوره که گفتن به قیمت خودرو اضافه می کنند. به نظر من رامک خودرو تعمدا قیمت خودرو رو می بره بالا به این دلیل که قراردادها کاملا یک طرفه هست و خریدارها هم امضاء می کنند.
یک موضوعی که مطمئن نیستم اینه که سود روزشمارش، روز شمار تقویمیه یا کاری. در صورتیکه روزشمار کاری باشه که کلاه گشادی به سر ما کردن.
1397/6/17
با سلام و خسته نباشید
بخدا خیلی خجالت داره از اینکه دوباره به مردم پیشنهاد ثبت نام میکنند این همه پول مردم خوردن سیر نشدن مجددا شروع کرد من 11/6/96 ثبت نام کردم و قرار شد 120 روز کاری ماشین را تحویل دهند اگر نشد برای دی ماه حتما تحویل می دهند اگر نشد در 16 فروردین 97 تحول می دهند الان یازده ماه می باشد که من 60میلبون تومان هزینه اولیه ماشین را داده ام بعد از یازده ماه بمن زنگ زدند که بیا برای امضای متمم این شرکت رامک خودرو حالا شما هم مث ما احمق شوید و بروید برای ثبت نام