موضوعات داغ

سرمایه گذاری رنو، نیسان و میتسوبیشی برای پیشرفت اتحاد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در سال 2016 میلادی، کمپانی خودروسازی نیسان بخشی از سهام میتسوبیشی را خریداری کرد و به طور موثر، اتحاد رنو- نیسان را به یک اتحاد بزرگ‌تر "رنو، نیسان و میتسوبیشی" گسترش داد. حال اخیرا خبری منتشر شده است که این 3 کمپانی بزرگ خودروسازی برای توسعه بهتر و سریع‌تر محصولات و تکنولوژی‌های خود، اقدام به راه اندازی یک صندوق مشترک برای توسعه فناوری‌های خود کرده‌اند که ارزش اولیه آن به چیزی معادل 200 میلیون دلار خواهد بود.
طبق گزارش خودروبانک و به نقل از رویترز، سه کمپانی بزرگ خودروسازی رنو، نیسان و میتسوبیشی در قالب اتحاد مشترک خود، قصد دارند یک سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری برای ایجاد "صندوق توسعه فناوری" انجام دهند که در راه اندازی محصولات جدید این 3 شرکت تاثیرگذار خواهد بود، هرچند گفته می‌شود که بخش قابل توجهی از این سرمایه گذاری، صرف تحقیق و توسعه بر روی سیستم‌های محرک برقی و همچنین سیستم‌های رانندگی خودکار خواهد شد.
آنطور که در جزییات این قرداد آمده است، هر یک از شرکت‌های خودروسازی "رنو" و "نیسان"، نزدیک به 40 درصد از این قرارداد را به خود اختصاص داده‌اند و مابقی 20 درصد هم به شرکت خودروسازی میتسوبیشی تعلق خواهد گرفت. در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نشده است که این قرداد کی و چگونه قطعی خواهد شد، اما همه می‌دانیم که هدف از آن توسعه فناوری‌های جدید و سیستم‌های محرک پیشرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/19
این آقای غصن یه اعجوبه اس