موضوعات داغ

آیا سنسور باران می‌تواند چیزهای دیگری هم تشخیص دهد؟ + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ما مایل به اعتراف هستیم که این ویدیو در نگاه اول شاید مسخره باشد، اما اگر جنبه طنز این ویدیو را نادیده بگیریم، می‌تواند سوالات بسیاری از ما را در رابطه با سنسورهای تشخیص باران پاسخ دهد که آیا به غیر از برف و باران، قابلیت تشخیص چیزهای دیگری هم دارد یا خیر!
برای گرفتن پاسخ این سوال، اخیرا جمعی از کاربران اینترنتی که یکی از اعضای آن با نام "اریک" شناخته می‌شود و عموما چنین کارهای عجیب و غریبی انجام می‌دهد، یکی از محصولات الکتریکی تسلا را طعمه کرده و آزمایشات خود را بر روی آن انجام می‌دهد تا ببیند که آیا سنسور باران واقعا می‌تواند چیزهای دیگری غیر از برف و باران را تشخیص دهد یا خیر.
در طول این تست، شاهد استفاده از چیزهای عجیب و غریبی بودیم که در مقابل سنسور باران اتومبیل ریخته می‌شد تا عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهند، از پودر لباسشویی، سس کچاپ و سس خردل گرفته تا سوپ پنیر نچو، سوپ اسپاگتی و یا حتی یک ساندویچ کامل همبرگر که تمامی آنان در مقابل سنسور باران اتومبیل قرار گرفتند تا عملکرد آن مورد آزمایش قرار گیرد. در بیشتر مواقع تشخیص سنسور باران درست بود و گاها با شک و تردید، برف پاکن را برای تمیز کردن آنان روشن می‌کرد، اما موارد محدودی هم وجود داشت که سنسور باران اتومبیل عاجز از تشخیص آنان بود که برای درک بهتر این موضوع، می‌توانید فیلم آن را در خودروبانک تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد