موضوعات داغ

چرا مرسدس بنز یک G CLASS را در استخر رزین غرق کرد؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برای جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، شرکت خودروسازی مرسدس بنز قصد دارد تا جدیدترین نسل از خودروی شاسی بلند آفرودی خود، یعنی مرسدس بنز G کلاس را معرفی کند، اما این تنها برنامه ویژه مرسدس بنز برای نمایشگاه دیترویت نخواهد بود، بلکه این خودروساز آلمانی برای اینکه بتواند نسل اول G کلاس را به عنوان شروع کننده این نسل طلایی، در دیترویت به نمایش بگذارد و باز هم بیشترین توجهات را به خود جلب کند، آن را در لابه لای 44.4 تن مواد رزین مصنوعی قرار داده است، هرچند در پیش نمایش نسل جدید مرسدس بنز G کلاس هم شاهد حضور این مرسدس بنز فرو رفته داخل رزین بوده‌ایم که کلیپ آن را در انتهای همین مقاله برای شما قرار می‌دهیم.

مرسدس بنز G کلاس

مرسدس بنز G کلاس

همانطور که احتمالا می‌دانید، اَنگُم یا رزین (Resin) شیره درختان است که اغلب در فصل بهار از شاخه‌ها و تنه درختان خارج می‌شود. رزین اصطلاحی است که برای بسپارهای طبیعی و مصنوعی به کار می‌رود. منابع طبیعی رزین‌ها، حیوانات، گیاهان و مواد معدنی هستند و به سادگی شکل پذیر بوده و همچنین دوام کمی در حالت‌های اولیه خود دارند. رزین‌های رایج عبارتند از روزین، آسفالت، قیر، کهربا، سندروس، لیگنپین و لاک شیشه‌ای و همچنین رزین‌های طبیعی اصلاح شده نیز شامل سلولز و پروتئین می‌شوند. اما یک نکته مهم فراموش شد و آن هم نقش مهم رزین‌ها در نگهداری و اثبات گونه‌های زیستی چندین میلیون سال قبل است که در بیشتر مواقع، حشرات داخل رزین‌ها گرفتار شده و محققان موفق به کشف آنان پس از چندین میلیون سال می‌شوند.
حال باتوجه به موضوع بالا، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز هم یک نسخه از مرسدس بنز G کلاس واگن متعلق به سال 1979 میلادی را در یک قالب بزرگ از رزین‌های مصنوعی فرو کرده است تا نسل اول G کلاس و نقطه آغاز فعالیت این برند طلایی در جهان، بار دیگر بیشترین توجهات را به خود جلب کند که می‌توانید تصاویر بیشتر آن را در گالری خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد