موضوعات داغ

تجهیز مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در سطح کشور به کمک شرکت مدیران خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
دیروز شنبه ۲۳ دیماه اولین مرکز‌ آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با قطعات و مجموعه‌های اهدایی مدیران خودرو با حضور مسئولینی از سازمان‌ فنی و حرفه‌ای کشور و مدیران شرکت مدیران خودرو تجهیز شد.
منصور برخورداری مدیر فنی و مهندسی شرکت مدیران خودرو با اشاره به شاخص‌های تعیین شده برای مدیران خودرو در جهت ارتقا خدمات پس از فروش گفت که هدف اصلی مدیران خودرو ارتقا سرعت، کیفیت و نتایج عملیاتی خدمات پس از فروش مدیران خودرو است.
سازمان فنی و حرفه‌ای در این راستا اولین مجموعه‌ای است که می‌تواند به مدیران خودرو برای رسیدن به اهداف خدماتی کمک کند. مدیران خودرو قصد دارد تا سال آتی بمراکز فنی و حرفه‌ای را به بیش از ۱۰ مرکز افزایش دهد و سپس تعداد این مراکز به بیش از ۳۰ مرکز برسد.

کنفرانس خبری تجهیز مرکز آموزشی مدیران خودرو

کنفرانس خبری تجهیز مرکز آموزشی مدیران خودرو

سازمان فنی و مهندسی کشور و شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا با همکاری یکدیگر کلاس‌های آموزشی را در این مراکز دایر کند. مدیران شرکت مدیران خودرو در این مراسم گفتند که سرعت فروش محصولات این شرکت بسیار بالا است و برای رسیدن به شاخص‌های خدمات پس از فروش شرکت به همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای نیاز داریم. یکی از چالش‌های شبکه خدمات پس از فروش در مورد این همکاری تربیت نیروهای انسانی مناسب برای این بخش است.

ارسال قطعات آموزشی مدیران خودرو

ارسال قطعات آموزشی مدیران خودرو

مهندس طاهر پور، مدیر کل‌ دفتر بهسازی، نظارت و مشاوره شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین مدیر سازمان فنی و حرفه‌ای استان البرز در این جلسه حضور داشتند و از نقش مثبت این همکاری در جهت ایجاد شغل در کشور بیان کردند. همچنین از رایگان بودن این خدمات و آموزش‌ها در سطح کشور گفتند.
ماده ۱۱۰ قانون کار به همکاری بخش خصوصی در بخش آموزش در سطح کشور‌ است و این همکاری دقیقاً در همین راستا است و باعث می‌شود تا صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی بوجود بیاید. مشهد، اصفهان، شیراز و ساری از جمله شهرهایی هستند که به زودی مراکز فنی و حرفه‌ای شرکت مدیران خودرو دایر خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد