موضوعات داغ

یک چرخش استراتژیک؛ اینفینیتی به برند الکتریکی نیسان تبدیل خواهد شد

عکس مطلب اول
هیروتو سایکاوا مدیرعامل شرکت نیسان موتور در یک کنفرانس خبری خودرو در دیترویت گفت که در اقدامی برای جدا کردن برند لوکس اینفینیتی از خودروهای معمولی برند نیسان، بعد از سال 2021 تمام مدلهای اینفینیتی (به استثنای SUVهای بزرگ) الکتریکی خواهند شد.
آقای سایکاوا در کنگره جهانی اخبار خودرو همزمان با نمایشگاه خودروی بین المللی امریکای شمالی گفت:
« ما اکنون در تلاش هستیم تا اینفینیتی هم برند لوکس و هم برندی با بیشترین تعداد خودروهای الکتریکی باشد. »
اینفینیتی در نمایشگاه خودروی بین المللی امریکای شمالی مدل مفهومی Q Inspiration را با کاپوت کوتاه به نمایش گذاشت زیرا این خودرو نیازی به اختصاص فضا برای یک محفظه بزرگ موتور ندارد.
هیروتو سایکاوا که جانشین کارلوس گوسن شده است در این مورد جزئیات کاملی ارائه نکرد اما گفت که این خودروساز یک استراتژی الکتریکی دو-بخشی را دنبال می کند. تمام خودروها یا کاملا برقی خواهند بود یا از فناوری e-power استفاده خواهند کرد به این معنا که برای تامین نیروی ژنراتور از یک موتور بنزینی استفاده خواهد شد ولی این موتور بنزینی نقشی در حرکت دادن خودرو ندارد. موتور بنزینی فقط در نقش یک ژنراتور برای باتری خواهد بود و موتورهای الکتریکی خودرو را به حرکت در می آورند.

اینفینیتی Q Inspiration

اینفینیتی Q Inspiration

سایکاوا گفت که تمام مدلهای اینفینیتی بعد از سال 2021 الکتریکی خواهند بود و تا سال 2025 نیمی از مدلهای اینفینیتی به نوعی از فناوری الکتریکی بهره مند خواهند شد.
اینفینیتی با معرفی موتور توربوشارژ با تراکم متغیر، در حال سرمایه گذاری عظیم در موتورهای بنزینی است. این موتور اولین موتور با نسبت تراکم متغیر است که به یک موتور بنزینی گشتاور و مصرف سوختی در حد یک پیشرانه هایبرید یا دیزل اعطا می کند. این موتور پیشرفته در اینفینیتی QX50 مدل 2019 معرفی خواهد شد.
سایکاوا می خواهد خودروسازان بیشتری در زمینه خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری های عظیمی انجام دهند که مشتریان را تشویق می کند تا به سمت این خودروها بروند.
نیسان برنامه تجاری 6 ساله خود را تا سال 2022 آغاز کرده است و انتظار دارد که در نیمه دوم، این برنامه به ثمره کامل نزدیک شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد