موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی و پیش فروش هیوندا النترا ویژه دهه فجر + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه دهه مبارک فجر، شرایط فروش نقدی و پیش فروش سدان "هیوندای النترا" در مدل‌های اتوماتیک فول را اعلام کرد که تاریخ اجرای آن از 1 بهمن ماه شروع شده و تا 22 بهمن ماه سال جاری اعتبار دارد.
براساس اعلام گروه خودروسازی کرمان موتور، خودروی سدان هیوندای النترا با تجهیزات فول به قیمت مصوب 147 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد، اما شرایط پیش فروش آن به صورت 2 مرحله‌ای بوده و مشتریان می‌توانند با پرداخت 70 میلیون تومان نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
در شرایط پیش فروش اتومبیل سود انصراف 15 درصد تعیین شده است، اما سود مشارکت خرید باتوجه به موعد تحویل آن متغیر خواهد بود، به این صورت که با انتخاب موعد تحویل تیرماه 97، سود مشارکت شما 16 درصد خواهد بود، با انتخاب موعد تحویل مرداد ماه 97 سود مشارکت شما 17 درصد خواهد بود و یا حتی در پایان می‌توانید برای داشتن سود مشارکت 18 درصد، اتومبیل خود را با موعد تحویل شهریورماه 97 ثبت نام کنید.

شرایط فروش هیوندای النترا

شرایط فروش هیوندای النترا

در ادامه بد نیست بدانید که به طور استاندارد برای نسل جدید هیوندای النترا، کمپانی خودروسازی هیوندای چندین پیشرانه مختلف در نظر گرفته است که به ترتیب شامل یک موتور توربودیزل 1.6 لیتری 136 اسب بخاری، یک پیشرانه‌ بزرگ‌تر 2 لیتری بنزینی 154 اسب بخاری و در آخر هم شامل یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی 120 اسب بخاری با سوخت مصرفی گاز LPG می‌شود که در این میان گروه خودروسازی کرمان موتور گزینه دوم را انتخاب کرده است تا حداکثر 154 اسب بخار قدرت در دور موتور 6200 و همچنین حداکثر 195 نیوتن متر گشتاور در 4500 دور بر دقیقه تولید شده و از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک در اختیار چرخ‌های محرک قرار گیرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/30
قرار بود مونتاژش با قيمت زير ١٢٠ بياد.تعرفه واردات بالا رفت چه ربطي به مونتاژ داره كه اين قد گرون دارن مي فروشن.
آدم كلافه مي شه اين وضعيتو مي بينه ...
1396/11/5
ای بابا مملکت خر تو خر تر از این حرفاست ، هر کی از راه میرسه سر مردم کلاه میذاره . همه کاره خودشونن و میدونن دارن خون مردمو تو شیشه میکنن. خدا ازشون نگذره...
1396/12/6
با سلام خدمت همه دوستان عزیز...من در شهریور ماه یه دستگاه النترا 2018رو ثبت نام کردیم ولی با توجه ب اینکه قیمتش علی الحساب هس میخواستم ببینم ک باید مبلغ رو براساس زمان ثبت نام پرداخت کرد یا قیمت روز ماشین رو پرداخت کرد؟؟
با تشکر