موضوعات داغ

معرفی بهترین SUVهای 2018؛ تلفیق عملکرد و آسایش

عکس مطلب اول
طیف وسیعی از SUVها و خودروهای دو دیفرانسیل عالی در بازار وجود دارند و به همین دلیل انتخاب بهترین SUV از میان آنها کار دشواری است زیرا مقایسه مزایایی مانند ظرفیت حمل بار، فضای پای سرنشینان عقب و مشخصات سیستم های سرگرمی در این خودروها گیج کننده است.
کسانی که دنبال یک SUV لوکس برای رانندگی روزمره، یک SUV خانوادگی محکم و مقاوم یا حتی یک SUV با لذت رانندگی بالا هستند، 10 خودروی انتخابی در این مقاله بهترین گزینه های بازار برای آنها هستند.
بازار SUVها به دلیل موقعیت بالای قرار گرفتن پشت فرمان (حس تسلط بر جاده)، کابین جادار و اطمینان بیشتری که در اثر چسبندگی حاصل از سیستم 4 چرخ محرک ایجاد می شود، رشد فروش زیادی را تجربه کرده است.
با توجه به اینکه مردم روز به روز خودروهای SUV را بیشتر برای خرید انتخاب می کنند، خودروسازان برای ارائه بهترین سواری، صدا و لرزش بهینه و راحتی در این کلاس درگیر یک رقابت شدید شده اند تا بیشترین سود را نصیب خود کنند. بسیار باعث شگفتی است که بعضی از SUVهای این مقاله از نظر عملکرد و قابلیت های دینامیکی حتی از بعضی خودروهای سدان خانوادگی معمولی هم بهتر هستند و تجربه رانندگی واقعا جذابی را ایجاد می کنند.
برخی افراد به خاطر مصرف سوخت بالا نگران رانندگی با SUVهای بزرگ هستند ولی جای برای نگرانی نیست چون بعضی از SUVهای امروزی از نظر مصرف سوخت و آلایندگی با خودروهای سدان یا هاچبک خانوادگی زیاد فرقی ندارند. در گذشته SUVها را فقط به خاطر قابلیت های آفرودی سنگین یا سفرهای تفریحی به مناطق آفرودی انتخاب می کردند ولی امروز این دیدگاه به کلی تغییر کرده است.
وقتی با دقت به جزئیات توجه کنید دلایل جذابیت خودروهای 4x4 مشخص می شود. بدنه بزرگ این خودروها به معنای کاربرد بالای آنهاست و از نظر فضا نیز می توانند با برخی از ون های خانوادگی رقابت کنند.
هنگام فرا رسیدن زمستان سیستم چهار چرخ محرک باعث تقویت قابلیت های آنها می شود. مهمترین مزیت این سیستم افزایش ایمنی در مسیرهای خیس و لغزنده است. البته اگر هزینه های نگهداری برایتان اولویت دارد باید گفت مدل های تک دیفرانسیل از نظر هزینه در حد یک خودروی معمولی هستند. برای کاهش بیشتر هزینه ها می توانید مدل های هایبرید یا پلاگین هایبرید را انتخاب کنید. از طرف دیگر SUVهای اسپرت و قدرتمند نیز وجود دارند که رانندگی در جاده های پر پیچ و خم با آنها لبخند را به لب های شما می آورد!
طراحی ظاهری یک عامل مهم در انتخاب SUVها است و خریداران می توانند ظاهر بسیاری از این خودروها را مطابق با سلیقه شخصی خودشان تغییر دهند تا خودروهای آنها در میان جمعیت برجسته و منحصر به فرد باشند.
در بالاترین رده SUVهای لوکس هستند که از نظر کیفیت و نرمی با بهترین سدان های لوکس بازار رقابت می کنند.
مهم نیست که چه SUVای را انتخاب می کنید، بلکه اولویت انتخاب با خودرویی است که کاملا با تمام نیازهای شما سازگار باشد.

فهرست 10 خودروی SUV برتر سال 2018

1 – لندروور دیسکاوری
لندروور دیسکاوری

لندروور دیسکاوری



2 – ولوو XC60
ولوو XC60

ولوو XC60



3 – پژو 5008
پژو 5008

پژو 5008



4 – اشکودا کودیاک
اشکودا کودیاک

اشکودا کودیاک



5 – بی ام و X3
بی ام و X3

بی ام و X3



6 – جگوار F-Pace
جگوار F-Pace

جگوار F-Pace



7 – ولوو XC90
ولوو XC90

ولوو XC90



8 – پژو 3008
پژو 3008

پژو 3008



9 – اشکودا کاروک
اشکودا کاروک

اشکودا کاروک



10 – تسلا مدل X
تسلا مدل X

تسلا مدل X

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/24
اولا اینا هیچکدوم SUV نیستن و کراس اوور اند شاسی بلند واقعی شاسی مستقله و نردبانیه و بدنه روی شاسی سوار میشه نه مثل اینا یکپارچه
بعد یه ساعت اون بالا توضیع میدی ۴×۴ ولی تو لیست پژوها کلا دیف جلو ان کلا گروه پژو سیترون فعلا چیزی به اسم دو دیفرانسیل ندارن پس مطلب بی محتوا و بدون منبع نزار
1396/11/25
دوست عزیز از کی تا به حال لندروور دیسکاوری شده کراس اور ؟!!!!!!!
1396/11/25
می شه لطفا منبع خبرتون رو بگید؟؟؟
چون تو هیچ سایتی همچین لیستی نبود
نه تو اندازه کوچک، نه متوسط و نه بزرگ
1396/11/25
به نظرم ولوو هر دو مدلش محشره و لياقت درنده شدن رو دارن
1396/11/25
اولا که تیتر مطلب نوشته بهترین SUV ننوشته بهترین 4x4 بعدشم خیلی جاها کراس اوور و SUV را به جای هم استفاده میکنن در واقع کراس اوور و SUV بیخود مردم گیج کرده به کراس اوور میگن SUV کوچک ثانیا شما که با این صراحت و تاکید میگید هیچکدوم SUV نیستن چه اطلاعاتی از صنعت خودرو داری که ولوو XC90 و BMW X3 , دیسکاوری و پژو 5008 و ....رو SUV نمیدونی؟!!!....ثالتا زحمت یه سرچ روهم به خودتون ندادید خودروبانک اینقدر سایت سطح پایینی نیست که به قول شما بدون مدرک از خودش مطلب بنویسه یه سرچ ساده بکتی متوجه میشی این مطلب از یک منبع معتبر ترجمه شده.
1396/11/25
خودت سرچ کن من اطلاعاتم کافیه بالا معنی suv واقعی رو توضیع دادم که تقریبا حدود سی مدل بیشتر تو دنیا ازشون تولید نمیشه و در حال انقراض اند در حال حاضر هم تنها body-on-frame لندروور مدل دیفندره البته تو دنیایی که به پژو میگن SUV دیگه انتظار بیشتری نمیره
1396/11/25
خیلی عجیبه که بنتلی بنتایگا یا پورشه کاین یا x6 نیستن. خیلی خم از خودرو ها کراس اوور اند مثل پژو۵۰۰۸!
1396/11/25
سلام دوستان یه راهنمایی کنید لطفا معنی suv چیست و چه مشخصاتی دارد؟
1396/11/25
با اطمینان میگم صرف نظر از قیمت، محصولات تویوتا مثل روفور و هایلندر و نیسان مثل مورانو و ایکس تریل و هیوندای سانتافه و کیا سورنتو و رنو کولئوس به مراتب از پژو و اشکودا بهتر هستند
1396/11/26
کلمه suvمخفف sport-utility vehicleمیباشد