موضوعات داغ

کانسپت جدید از کیا به زودی معرفی می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی ژنو حدود 1 ماه دیگر کار خود را در کشور سوئیس آغاز می‌کند و یا بعد از آن، نمایشگاه بین المللی نیویورک خواهد بود که در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود، اما شرکت خودروسازی کیا برای نمایش و رونمایی از یک خودروی شاسی بلند مفهومی، نه برای نمایشگاه ژنو برنامه ریزی کرده است و نه برای نمایشگاه بین المللی نیویورک، بلکه تصمیم دارد تا جدیدترین خودروی کانسپت خود را در قالب یک اتومبیل شاسی بلند، در نمایشگاه اتومبیل "دهلی نو" واقع در کشور هندوستان رونمایی کند.

کیا SP کانسپت

کیا SP کانسپت


کانسپت جدید شرکت خودروسازی "کیا" که در کشور هندوستان و شهر "دهلی نو" رونمایی خواهد شد، تحت عنوان SP کانسپت معرفی شده است که به نظر می‌رسد یک محصول اختصاصی برای بازار بکر و بزرگ هند باشد. به طور کلی شرکت خودروسازی "کیا" در تلاش است تا فعالیت خود را در بازار بزرگ هند گسترش دهد، به همین منظور برای ایجاد قلمروی بزرگ خود، با یک خودروی کانسپت شروع کرده است که اولین رونمایی رسمی آن در کشور هندوستان انجام خواهد شد.
باتوجه به تصاویر پیش نمایش اتومبیل که از سوی شرکت خودروسازی "کیا" منتشر شده است، به نظر می‌رسد که خودروی مفهومی کیا بسیار جسور و شیک باشد که از فاکتورهای طراحی پیچیده به همراه تکنولوژی‌های پیشرفته صنعت خودروسازی داخل آن استفاده شده است، هرچند اطلاعات دقیقی در دسترس نبوده و پس از معرفی رسمی این خودرو می‌توان به جزییات بیشتر آن دسترسی پیدا کرد.

کیا SP کانسپت

کیا SP کانسپت


مدیر عامل کمپانی خودروسازی کیا در رابطه با این خودرو عنوان کرد: ما در کمپانی خودروسازی "کیا موتورز" بسیار افتخار می‌کنیم که اولین گام برای حضور قوی ما در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهان برداشته شده است و ما سعی داریم اتومبیل‌های بزرگ را تولید کنیم. ما قصد داریم استانداردهای جدیدی را در صنعت خودروسازی هند تعریف کنیم و به ارائه محصولات و همچنین خدمات خود در سطح جهانی بپردازدیم.
در پایان لازم به ذکر است که خودروی جدید کیا در نمایشگاه اتومبیل "دهلی نو"، در تاریخ 7 فوریه سال جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد و گفته می‌شود که مراحل توسعه آن تا سال 2019 میلادی به پایان رسیده و از نیمه دوم همان سال به خط تولید کیا واقع در کشور هندوستان اضافه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد