موضوعات داغ

ششلول بند در برابر مافیا،؛ شلبی موستانگ جدید قوی تر از لامبورگینی اونتادور

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
همه ی ما می دانیم که نسل جدید فورد موستانگ شلبی GT500 نه تنها قوی ترین بلکه سریع ترین مدل این خودرو خواهد بود اما با این وجود فورد هنوز اعلام نکرده است که موتور V8 سوپر شارژر دار 5.2 لیتری این خودرو چه مشخصاتی دارد و قدرت و گشتاور تولید آن چقدر است.
با این حال اما کاربران Reddit موفق شده اند که تصاویری را به صورت مخفیانه از بروشور موستانگ شلبی GT500 تهیه کنند که از این تصاویر اطلاعاتی جالبی را می توان برداشت کرد.
در تصویری که از پشت آمپر این خودرو می توان مشاهده کرد که یک عدد 7 در سمت چپ و عدد 72 مایل در سمت راست و در کیلومتر شمار این خودرو به چشم می خورند. از این دو عدد در کنار هم اینطور برداشت شده است که قدرت تولیدی موتور این خودرو 772 اسب بخار است. همچنین کیلومتر این خودرو عدد 74.3 مایل را نشان می دهند که شایعات حاکیست این عدد یعنی گشتاور 743 پوند فوت که می شود 1007 نیوتن متر.
دلیل مطرح شدن این شایعات و حدس و گمان ها نیز این است که این اولین بار نیست که فورد از چنین روشی برای اعلام مشخصات فنی محصولاتش استفاده می کند بلکه قبلا نیز این خودروساز در روشی مشابه با منتشر کردن تصاویر پشت آمپرهای فورد موستانگ GT مدل 2018 از قدرت 455 اسب بخاری این خودرو پرده برداری کرده بود.
فورد اعلام کرده است که موستانگ سلبی GT500 جدید را در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی خواهد کرد. قبلا نیز ویدیوی تیزری از این خودرو منتشر شده بود که از قدرت بالای 700 اسبی این خودرو خبر می داد.
فورد موستانگ شلبی GT500 در اوایل سال 2019 وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد