موضوعات داغ

اولین استیشن برقی جهان؛ تسلا مدل S شوتینگ برک در راه لندن

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه اتومبیل لندن امسال میزبان اولین خودروی تسلا مدل S 90D شوتینگ برک (استیشن واگن) خواهد بود. این نمایشگاه از 17 تا 20 ماه می برگزار خواهد شد.
این خودروی شوتینگ برک که از نظر فنی با مدل سدان تسلا مدل S یکسان است می تواند شتاب صفر تا صد کیلوتر را در 2.8 ثانیه به ثبت برساند.

تسلا مدل S شوتینگ برک

تسلا مدل S شوتینگ برک

دیگر بخشی هایی که باید در این خودرو بدان ها اشاره کرد درب صندوق عقب فیبر کربنی و ساختار خاص سقف و ستون D این خودرو هستند. به لطف تلاش های تسلا برای کاهش وزن این خودرو، تسلا مدل S شوتینگ برک 12 کیلوگرم از مدل سدان این خودرو نیز سبک تر است.
الک مامفورد مدیر نمایشگاه خودروی لندن در این خصوص عنوان کرده است که نمایشگاه خودروی لندن امسال شاهد رونمایی از اولین های بسیاری خواهد بود و یکی از این اولین ها همین خودروی تسلا مدل S شوتینگ برک است. این خودرو دارای مهندسی فوق العاده ای است و آخرین تکنولوژی های روز در آن بکار رفته اند و مطمعنا توجه افراد بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

تسلا مدل S شوتینگ برک

تسلا مدل S شوتینگ برک

تسلا مدل اس شوتینگ برک در شهر نورفولک ساخته می شود و یکی از اهداف سازندگان این است که این خودرو از نظر آیرودینامیکی اگر بهتر از مدل سدان نیز نباشد اما در حد آن باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/12
شتاب خیره کنندش بخاطر موتور الکتریکیشه