موضوعات داغ

پیش فروش دنا پلاس ویژه دهه فجر + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو ویژه دهه فجر، پیش فروش دنا پلاس را از ساعت 11 روز چهارشنبه مورخ 18 بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد کرد که می‌توانید جزییات این شرایط فروش را در ادامه دنبال کنید.
براساس جدول ارائه شده از سوی ایران خودرو، محصول جدید این شرکت بدون ذکر قیمت نهایی با پیش پرداخت 26 میلیون تومانی در پنج نوع رنگ مختلف بدنه به مشتریان عرضه خواهد شد که اولین موعد تحویل این خودرو برای خردادماه 97 برنامه ریزی شده است که با سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 13 درصد ثبت نام می‌شود، اما اگر سود مشارکت بالاتر می‌خواهید، می بایست دیگر شرایط پیش فروش دنا پلاس را انتخاب کنید.
در شرایط فروش دیگر دنا پلاس با حفظ پیش پرداخت 26 میلیون تومانی بسته به زمان ثبت نام، موعد تحویل تیرماه 97 و مردادماه 97 در نظر گرفته شده است که برای هر یک از آنان به ترتیب، سود مشارکت 17 درصد و 18 درصد تعیین شده است، درحالی که به ترتیب سود انصراف 14 درصد و 15 درصد خواهند داشت.
پیش از این هم در رابطه با تغییرات "دنا پلاس" در خودروبانک صحبت کردیم، ولی جهت یادآوری بد نیست بدانید که تغییرات این محصول با حفظ همان پیشرانه چهار سیلندر 147 اسب بخاری، مربوط به یک چراغ پیشانی جدید مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، روکش‌های چرمی فرمان، سیستم چندرسانه‌ای جدید، دوربین دید عقب، سانروف داخل بدنه و چهار ایربگ ایمنی می‌شود که دو گزینه آخر برای اولین بار است بر روی اتومبیل‌های تولید داخل مورد استفاده قرار می گیرد، یعنی سانروف دنا پلاس که ریل داخل سقف داشته و به هنگام باز شدن بالای سقف قرار نمی‌گیرد و همچنین 4 ایربگ ایمنی که باعث شده خودروی دنا پلاس اولین محصول تولید داخل با ایربگ‌های ایمنی جانبی تلقی شود. به همین دلیل است که دنا پلاس چیزی حدود 3.5 میلیون تومان گران‌تر از مدل‌های معمولی به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط پیش فروش دنا پلاس

شرایط پیش فروش دنا پلاس

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/31
با سلام
تاریخ پیش فروش خودرو دنا را اعلام بفرمایید
با تشکر