موضوعات داغ

نیسان با مدل مفهومی 370Zki به جنگ زمستان می رود + فیلم

عکس مطلب اول
نمایشگاه خودروی شیکاگو که در ماه فوریه برگزار شد برای ساکنان این شهر فرصتی ایجاد کرد تا از خانه های خود خارج شده و در اوج سرمای زمستان درباره خودروها خیال پردازی کنند. این نمایشگاه همچنین فرصتی برای نیسان بود تا خودروهای جنون آمیز و شگفت انگیزی برای مقابله با زمستان خلق کند.
نیسان قبل از معرفی رسمی مدل مفهومی 370Zki در نمایشگاه شیکاگو، از آن رونمایی کرد. این خودرو ادامه سه جنگجوی زمستانی نیسان یعنی روگ، پت فایندر و مورانو از سال 2016 است. هر کدام از این سه کراس اوور مجهز به تسمه های لاستیکی شرکت American Track Truck بودند و 370Zki نیز فرقی با آنها ندارد. اما این بار نیسان فقط به قسمت عقب این خودرو تسمه اضافه کرده و همانطور که از نام این خودرو پیداست در قسمت جلوی آن میله های مخصوص اسکی نصب کرده است. نتیجه نهایی بسیار سازگار و پیوسته به نظر می رسد ولی ساختن این خودروی اسپرت ثابت کرد که خلق یک خودروی تفریحی زمستانی کار آسانی نبود.

نیسان 370Zki

نیسان 370Zki

نیسان سفارش ساخت این خودرو را به شرکت Group Westside در کالیفرنیا داد. کارکنان این شرکت کل سیستم انتقال قدرت نیسان 370Z استاندارد را حذف کردند تا برای تسمه های لاستیکی در عقب و میله های اسکی در جلو جا باز کنند و کیت مخصوص افزایش ارتفاع به اندازه 7.6 سانتی متر را در این خودرو نصب کردند. مسیر عبور روغن در مدار سیستم ترمز باید تغییر می کرد و سیستم اگزوز باید تقویت می شد تا اطمینان حاصل شود امکان نصب همه قطعات در زیر خودرو وجود دارد. قسمت جلوی خودرو به اصلاحات بیشتری نیاز داشت تا میله های اسکی بتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند.
شرکت Group Westside سیستم تعلیق این خودرو را تغییر داد تا افزایش ارتفاع به اندازه 7.6 سانتی متر میسر شود و از اتصالاتی در سیستم تعلیق استفاده کردند تا میله های اسکی بتوانند حرکت و چرخش مناسبی داشته باشند. در پایان یک سینی محافظ در زیر قسمت جلو نصب کردند تا از آسیب رسیدن به خودرو در حین سفرهای تفریحی جلوگیری شود. نتیجه نهایی یک نیسان Z جنون آمیز است.

تسمه های نیسان 370Zki

تسمه های نیسان 370Zki

نیسان 370Zki قبل از اینکه به صورت رسمی معرفی شود، اولین سفر خود را در مسیرهای شیب دار منطقه کوهستانی وایومینگ آغاز کرد که نیسان لحظاتی از این سفر لذت بخش را در فیلم زیر ضبط کرده است. با اینکه این خودرو رانندگان خود را به اسکی سواران پر شور و اشتیاق تبدیل می کند، انتظار نداشته باشید که به مرحله تولید انبوه برسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد