موضوعات داغ

بزرگداشت یک سامورایی میانسال؛ نیم قرن هنرنمایی سوبارو در بازار آمریکا

عکس مطلب اول
امسال سوبارو 50 امین سالگرد حضور خود در بازار امریکا را جشن می گیرد. سوبارو به مناسبت این رویداد، نسخه های تولید محدود 50 امین سالگرد از تمام مدل های خود تولید کرده است که همه آنها به رنگ آبی مخصوصی که میراث سوبارو است رنگ آمیزی شده اند.
این خودروها که در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی شدند یک نشان مخصوص 50 امین سالگرد در نمای خارجی خود دریافت خواهند کرد و علامت های بیشتری روی صندلی های جلو و کفپوش های آنها نصب خواهد شد. این خودروها در نمای خارجی از تزئینات کروم ساتنی برخوردار خواهند شد و به جز مدل های BRZ، WRX و STI، مدل های دیگر این تزئینات کرومی را در قسمت آینه های جانبی نیز دریافت خواهند کرد. در تمام مدل ها به استثنای BRZ، رینگ های آلیاژی ویژه نصب خواهد شد.

نسخه های ویژه سوبارو

نسخه های ویژه سوبارو

طبق گفته سوبارو این مدل ها بر اساس رده های تجهیزاتی بالا ساخته خواهند شد، بنابراین می توان انتظار داشت که این خودروها مملو از امکانات باشند. داخل کابین این نسخه های ویژه پوشش سیاه رنگ برای صندلی ها به همراه تودوزی هایی با رنگ متضاد نقره ای و کمربندهایی به رنگ نقره ای به چشم می خورد.
سوبارو 1050 دستگاه از هر یک از نسخه های ویژه کراس تک، فارستر، ایمپرزا، لگاسی و آت بک تولید خواهد کرد. علاوه بر این 250 دستگاه BRZ، 600 دستگاه WRX و 200 دستگاه WRX STI نیز تولید خواهند شد.
نسخه های 50 امین سالگرد ممکن است چند هزار دلار گران تر از مدل هایی باشند که بر پایه آنها ساخته شده اند. برخی از برجسته ترین تفاوت های قیمتی را می توان در نسخه های تولید محدود ایمپرزا مشاهده کرد که مدل سدان آن 29.200 دلار و مدل هاچبک آن 29.700 دلار قیمت دارد. فارغ از اینکه ایمپرزا را با چه نوع اتاقی انتخاب کنید، قیمت آنها نسبت به نسخه های معمولی Limited 2.0i که بر اساس آنها ساخته شده اند 4145 دلار بیشتر بوده که رقم گزافی است. نسخه تولید محدود WRX 36.355 دلار قیمت دارد که 3900 دلار بیشتر از نسخه معمولی WRX است. تمام نسخه های تولید محدود سوبارو هم اکنون در سرتاسر ایالات متحده به فروش می رسند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/9
سوبارو یعنی مادر موتور تخت یعنی چهار چرخ محرک یعنی کیفیت
1396/12/9
با احترام
۵۰مین درسته نه ۵۰ امین