موضوعات داغ

شرایط فروش هیوندای النترا وارداتی با تخفیف ویژه + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه دهه مبارک فجر، شرایط پیش فروش نقد و اقساط هیوندای النترا 2018 را اعلام کرده است که در حقیقت مدل‌های نسل جدید و وارداتی هیوندای النترا بوده و مشتریان می‌توانند برای ثبت نام این محصول، تا تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور مراجعه کرده و این اتومبیل را ثبت سفارش کنند.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی گروه خودروسازی کرمان موتور، این محصول با قیمت نهایی 198 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که در شرایط فروش 2 مرحله‌ای این محصول با پیش پرداخت 80 میلیون تومانی که باید مابقی هزینه اتومبیل را هنگام صدور دعوتنامه پرداخت کنید، تخفیف 5 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد بهره‌ مند شوند.
علاوه بر این، گروه خودروسازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی با تخفیف 3 میلیون تومانی هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است که با حفظ پیش پرداخت 80 میلیون تومانی، می‌توان مابقی هزینه پرداختی اتومبیل را در قالب اقساط 12 ماهه و یا 24 ماهه پرداخت کرد.
گفتنی است که در شرایط فروش اقساطی اتومبیل، مبالغ تعیین شده برای اقساط 12 ماهه اتومبیل معادل 6 میلیون و 890 هزار تومان خواهد بود، این درحالیست که مشتریان می‌توانند با انتخاب شرایط فروش 24 ماهه، پرداخت‌های ماهیانه خود را کاهش داده و به رقم 3 میلیون و 650 هزار تومان برسانند که برای اطلاع از جزییات بیشتر فروش، می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.

شرایط فروش هیوندای النترا

شرایط فروش هیوندای النترا

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/25
198 میلیون !!! ؟؟؟
5 سال قبل با این پول میشد یک خودروی تویوتا در حد لندکروز و غیره خرید
در سال 96 باید هیوندای النترا خرید و احتمالا در سال 1400 با این مبلغ باید یک خودروی چینی خرید
------
واقعا به کجا داریم میریم !!!
در همه جای دنیا تنها راه مقابله با گران فروشی و کالای گران نخریدن کالاست اما در ایران هرچی گران تر اشتیاق بیشتر . ( واقعا چرا اینطوری هستیم)
1396/11/26
فقط مشکل از خودمونه اونا گرون میکنن زورشون میرسه ظلم میکنن پول ظلمم حرومه تا اینجا درست!!!
خب ما چرا می خریم نمی میریم که اگه نخریم غذا که نیست
1396/11/26
واقعا متاسفم براي مردمي كه بخوان النترا رو ١٩٨ ميليون!!! بخرن..تنها راه جلوگيري از افزايش قيمت هم نخريدنه!