موضوعات داغ

آلتیما نفس می کشد؛ معرفی نسل جدید نیسان آلتیما در سال 2018

عکس مطلب اول
با اینکه نسل فعلی آلتیما در سال 2016 یک بار به روز رسانی شد ولی در اصل همان خودرویی است که در سال 2012 معرفی شد و بنابراین یک خودروی قدیمی محسوب می شود. اگر منتظر معرفی مدل جدید آلتیما بودید نیازی نیست مدت زیادی صبر کنید زیرا نیسان به تازگی اعلام کرد که نسل جدید آلتیما مدل 2019 ماه بعد در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی خواهد شد.
آلتیما زمانی پرفروش ترین خودروی نیسان بود ولی در سال های اخیر کراس اوور روگ این لقب را از آلتیما ربوده است. احتمالا گرایش بازار امریکا به سوی SUVها و کراس اوورها و همچنین قدیمی شدن نسل فعلی آلتیما در این موضوع دخیل هستند. رقبای آلتیما در کلاس سدان های متوسط مانند تویوتا کمری، هوندا آکورد، هیوندای سوناتا و شورولت مالیبو وارد نسل های جدید خود شده اند و موتورها و فناوری های جدیدتر و مصرف سوخت کمتری را به مشتریان ارائه می دهند.

نسل فعلی نیسان آلتیما

نسل فعلی نیسان آلتیما

هنگامی که آلتیمای جدید در 28 مارس 2018 در نمایشگاه خودروی بین المللی نیویورک رونمایی شود، نیسان سرانجام این خودرو را به روز رسانی خواهد کرد. نیسان تا به حال جزئیاتی از نسل جدید آلتیما منتشر نکرده است اما پیش بینی می شود که این خودرو از زبان طراحی جدید نیسان در طراحی داخلی و خارجی بهره مند شود که احتمالا شامل سقف شناور و یکی از گونه های مختلف جلو پنجره شاخص نیسان با طراحی V شکل است. نیسان آلتیمای 2019 احتمالا از یک موتور جدید یا طیف موتورهای ارتقایافته برخوردار شده و همراه با جدیدترین امکانات ایمنی پیشرفته نیسان مربوط به فناوری نیمه-خودران عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد