موضوعات داغ

فراخوان محصولات تویوتا و لکسوس به دلیل احتمال آتش سوزی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تویوتا به طور همزمان، برای محصولات خود 2 فراخوان بزرگ صادر کرده است که در مجموع 22 هزار وسیله نقلیه از سال‌های 2015 تا 2018 میلادی را شامل می‌شود.
اولین فراخوان کمپانی خودروسازی تویوتا، برای حدود 11 هزار و 800 دستگاه خودروی کمری 2018 خواهد بود که مشتریان این خودرو به دلیل وجود یک خطای مونتاژی، باید به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند تا مشکل آنان برطرف شود. طبق گفته تویوتا، لوله‌ها و شیلنگ‌های سوخت بنزین ممکن است که به درستی وصل نشده و پوشش کافی نداشته باشند، به همین دلیل امکان نشت سوخت و یا در بدترین حالت ممکن، امکان آتش سوزی وجود دارد.
از سوی کمپانی خودروسازی تویوتا، برای دارندگان این اتومبیل یک ایمیل فرستاده می‌شود تا به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف کنند، اما فراخوان دوم کمپانی خودروسازی تویوتا نه برای خود، بلکه برای محصولات لکسوس بوده است که در مجموع 9900 دستگاه را شامل می‌شود.
به طور دقیق، فراخوان دوم تویوتا برای لکسوس RC F در مدل‌های 2015 الی 2018 میلادی، برای لکسوس GS F در مدل‌های 2016 الی 2018 میلادی و همچنین در پایان برای 500 دستگاه خودروی لکسوس LC در مدل‌های 2018 خواهد بود که یک مشکل مشترک، اما متفاوت با خودروی تویوتا کمری دارند!.
به طور دقیق‌تر، پمپ سوخت محصولات ذکر شده دارای فشار بالاتر از حد استاندارد هستند که به مرور زمان باعث خرابی اتصالات شده و می‌تواند موجب نشت سوخت و احتمال آتش سوزی شود، به همین منظور برای در امان ماندن از آتش سوزی این محصولات، شرکت خودروسازی تویوتا توصیه کرده است که برندهای ذکر شده را به نمایندگی‌های مجاز این شرکت منتقل کنند تا به مشکل آنان رسیدگی شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/30
همین روزاست که مدیر عامل تویوتا از شدت بی آبرویی هارگیری کنه!
ماهی دوسه تا فراخوان بابت مشکلات جدی و خطرناک برای لاکچری ترین مدلهاش داره میده!
صد رحمت به ایران خودرو و اون مشکل آتش سوزی در اثر مشکل شلنگ بنزین پژوها
...
1396/12/1
دستمال به دست ایران خودرویی دیگه 😂 باز اینا انقد شرف دارن که فراخوان بدن ایران خودرو سایپاش میذارن مردم بمیرن بعد تازه احساس ندامتم نمیکنن
1396/11/30
حالا اگه ماشین های چینی و کره ای بودنهمه اینجا پر میشد از آشغال و لگن و ....
1396/12/1
بدا به حال خریداران ایرانی که از نماینده دروغین این شرکت خرید کرده اند و قطعا شامل هیچ قراخوانی نخواهند شد