موضوعات داغ

عظیم ترین ساخته ب ام و به شهر فرشته ها می رود؛ X7 در راه بازار آمریکا

عکس مطلب اول
در ادامه معرفی مدل مفهومی X7 iPerformance درنمایشگاه خودروی فرانکفورت در سپتامبر سال گذشته، نسخه تولید سری بی ام و X7 در نوامبر 2018 در نمایشگاه خودروی لوس آنجلس به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
این خودرو برخلاف X7 iPerformance که مجهز به پیشرانه هایبرید بود، از یک موتور بنزینی تنفس طبیعی بهره می برد. مدل هایبرید آن بعدا عرضه خواهد شد.
بی ام و X7 که یک SUV بزرگ 7 نفره است در واقع رقیبی برای مرسدس GLS و رنجروور محسوب می شود و در کنار سری 7 گل سرسبد مدل های بی ام و خواهد بود. اولین نسخه های پیش از تولید بی ام و X7 خط تولید کارخانه اسپارتانبرگ بی ام و واقع در کارولینای جنوبی را ترک کردند.
‍X7 بزرگترین شاسی بلندی خواهد بود که بی ام و تاکنون تولید کرده است و طی چند ماه گذشته بارها در حال آزمایش رویت شده است. این خودرو از طراحی معمولی و جعبه مانند یک SUV برخوردار است و جلوپنجره صاف و مسطحی دارد که نسبت به طراحی جنجال برانگیز مدل مفهومی iPerformance کمتر جلب توجه می کند.

نمای عقب بی ام و X7 زیر پوشش استتار

نمای عقب بی ام و X7 زیر پوشش استتار

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 5020، 2020 و 1800 میلی متر بوده و فاصله محوری آن 3010 میلی متر است که از این نظر مشابه مدل مفهومی iPerformance است. اگر بخواهیم X7 را با نسل سوم X5 (نسل فعلی) مقایسه کنیم باید گفت طول، عرض و ارتفاع X7 نسبت به X5 به ترتیب 113 میلی متر درازتر، 82 میلی متر عریض تر و 37 میلی متر بلندتر است. فاصله محوری آن نیز 76 میلی متر درازتر از X5 است.
ویژگی های آشنای طراحی بی ام و مانند جلوپنجره کلیوی شکل و چراغ های روشنایی روز هاله ای، زیر پوشش استتار این خودرو نمایان هستند.
طبق گفته مدیر فروش و بازاریابی بی ام و، این خودرو از تمام امکانات لوکس و فناوری های سری 7 برخوردار خواهد شد.

خط تولید بی ام و X7

خط تولید بی ام و X7

هنوز خیلی زود است که بی ام و طیف موتورهای مورد استفاده در X7 را اعلام کند ولی قبلا برخی منابع پیش بینی کرده اند که این خودرو از مجموعه ای از موتورهای 6 و 8 سیلندر مانند 3.0 لیتر دیزل و 4.4 لیتر توربوشارژ بنزینی برخوردار خواهد شد.
بی ام و X7 سه ردیف صندلی خواهد داشت و با توجه به ابعادی که ذکر شد 110 متر کوتاهتر و اندکی عریض تر از مرسدس GLS است ولی طول آن 30 میلی متر بیشتر از رنجروور است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد