موضوعات داغ

درخشش نسل تازه ب ام و سری 5؛ برترین سدان لوکس نشریه MotorWeek مشخص شد

عکس مطلب اول
در چند سال اخیر از بی ام و به خاطر کاهش لذت رانندگی در برخی از مدل های آن انتقاد کرده اند. ولی به نظر می رسد بی ام و قصد دارد بخشی از این لذت رانندگی از دست رفته را دوباره به مدل های خود بازگرداند و این کار را با نسل جدید سری 5 که با کد G30 شناخته می شود آغاز کرده است. سری 5 جدید به تازگی لقب بهترین سدان لوکس را از نشریه Motorweek امریکا دریافت کرد.
این یک پیروزی بزرگ برای بی ام و محسوب می شود به خصوص با توجه به اینکه رقبای دیگر آن در این کلاس نیز به خودروهای شگفت انگیزی تبدیل شده اند. به عنوان مثال مرسدس E کلاس و جگوار XF هر دو خودروهای فوق العاده ای هستند. حتی کادیلاک CTS جدید نیز خودروی شگفت انگیزی است بنابراین برتری سری 5 به چنین رقبایی یک پیروزی بزرگ است.

بی ام و سری 5 نسل G30

بی ام و سری 5 نسل G30

علت پیروزی بی ام و سری 5 این است که علاوه بر ارائه فناوری ها و امکانات لوکس از قابلیت های دینامیکی فوق العاده ای نیز بهره مند است. بدون شک بی ام و با تولید سری 5 جدید روند جدیدی را در پیش گرفته است.
تلفیق حس جدید لذت رانندگی، با یک کابین با ظاهر و حس متفاوت، کیفیت سواری در حدی که بهترین تعادل بین راحتی و هندلینگ را در بین خودروهای این کلاس ایجاد می کند و بهترین فناوری در کلاس خود باعث شده است که نسل جدید سری 5 به یک سدان اسپرت و لوکس عالی تبدیل شود.
نشریه Motorweek علاقه مداوم بی ام و به تولید خودروهای سدان (به جای اینکه فقط مدل های SUV خود را روز به روز افزایش دهد) را نیز ستایش می کند. با اینکه تعداد مدل های SUV شرکت بی ام و تقریبا از هر خودروساز دیگری بیشتر است، هنوز هم وقت فراوان و هزینه هنگفتی صرف طراحی و تولید سدان های خود می کند که این مورد در سری 5 جدید به خوبی نمایان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد