موضوعات داغ

بررسی قیمت و شرایط فروش DS5 در بازار دست دوم

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
بازار ایران همیشه به عنوان یک بازار تشنه با پتانسیل‌های بالا شناخته می‌شود. از همین رو برخی از شرکت‌ها اقدام به عرضه محصولات خاص و منحصر بفرد می‌کنند تا موفقیتی بیش از پیش کسب کنند. آرین‌موتور پویا که در ابتدا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران فعالیت خود را آغاز کرد، پس از عرضه موفقت آمیز این برند، اقدام به معرفی برند خاص و آوانگارد دی‌اس کرد. دی‌اس که در واقع برند لوکس سیتروئن به‌شمار می‌رود، با ورود به بازار ایران توانست تاحدودی میان برندهای مطرح و کهنه‌کار خودنمایی کند.

DS5

DS5

حدودا سه سال از معرفی و عرضه محصولات دی‌اس در ایران می‌گذرد، دی‌اس 5 اولین مدلی بود که از این برند راهی خیابان‌های کشور شد. با این حال پس از گذشت این مدت، شاهد خرید و فروش نمونه‌های کارکرده این خودرو در برخی از نمایشگاه‌ها هستیم. از آن‌جایی که استراتژی کلی دی‌اس برمبنای طراحی خاص و منحصربفرد شکل گرفته، قشر بسیار کمی بازار هدف این برند را تشکیل می‌دهد. بر همین اساس خریداران این برند در همان ابتدا باید به فکر بازار کارکرده این خودرو باشند.
دی‌اس 5 خودرویی هاچ‌بک است که به دلیل فرم خاص و آوانگارد بدنه، دارای ظاهری زیبا و جذاب است. درحال حاضر شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی این برند، قیمت مدل 2018 این خودرو را باتوجه به افزایش تعرفه واردات و بالا رفتن نرخ ارز، 313 میلیون تومان اعلام کرده است. این درحالی است که قیمت این خودرو تا چندماه گذشته در بازار حدود 260 میلیون تومان بود.

DS5

DS5

به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و شرایط نا بسامان بازار، قیمت نمونه‌های کارکرده اخیراً افزایش یافته است. بر همین اساس می‌توان گفت درحال حاضر دی‌اس 5 کارکرده بر اساس میزان کارکرد، مدل و سلامت فنی و ظاهری، قیمتی حدود 230 تا 270 میلیون تومان قیمت دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/11
من دی اس ۵ دارم. خیلی هم تا الان ماشین عوض کردم. از دی اس ۵ کاملا راضی هستم. خیلی ماشین خوبیه...ماشین بعدی رو می خوام نسل جدید خودشو بخرم که دو سال دیگه معرفی میشه و ۳تا ۴ سال دیگه میاد ایران.