موضوعات داغ

رمزگشایی تقلب مرسدس ‌بنز در آمریکا

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد : مقامات آمریکایی اعلام کردند بررسی‌ها نشان داده است در خودروهای مرسدس بنز دیزلی دستکاری‌های نرم‌افزاری انجام شده است. احتمال می‌رود این تغییرات به منظور تقلب در میزان آلایندگی این خودروها انجام شده باشد.
به گزارش اتوموتیو‌نیوز عملکردی در نرم‌افزار این خودروها کشف شده است که تشخیص می‌دهد خودرو در حال گذراندن آزمایش‌های تعیین میزان آلایندگی هست یا خیر. عملکرد دیگری نیز شناسایی شده است که پس از طی مسافت ۲۵ کیلومتر، کنترل آلایندگی را به‌طور خودکار خاموش می‌کند و در این شرایط آلایندگی خودرو از حد مجاز فراتر می‌رود. این دو عملکرد نرم‌افزاری به این منظور طراحی شده‌اند که خودروها حین انجام آزمایش‌‌های تعیین سطح آلایندگی به‌طور موقت گازهای سمی کمتری تولید کنند. پس از آنکه سامانه کنترل آلایندگی از کار می‌افتد میزان انتشار گازهای اکسید نیتروژن تا ۱۰‌برابر حد مجاز افزایش می‌یابد. سخنگوی شرکت دایملر مالک برند مرسدس از اظهارنظر درباره این خبر خودداری کرده و گفته است که مقامات این شرکت در حال مذاکره با مراجع قانونی هستند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/2
با اعتماد ترین مردم دنیا و خودرو سازان دنیا ژاپنی ها هستند
این المانی ها از زمان هیتلر مرموز و پدر سوخته بودن ...

زنده باد ژاپن و ژاپنی
1396/12/2
با سلام
دقیقا درسته مثلا یکی از این مظاهر اطمینان ایربگهای تاکاتا هستند که بدون تصادف طرف را افقی می کنند. دوست عزیز از این مثالها زیاده.بهتره تا چیزی ثابت نشه مطرحش نکنیم در مورد ب ام و هم همینو گفتن ولی بعدش معلوم شد اینطور نبوده پس بهتره ثابت شد بعد نظر بدیم ...
1396/12/2
فقط ژاپن و دیگر هیچ. بخدا درست کار ترین آدمهای دنیا هستن