موضوعات داغ

جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران برگزار شد

عکس مطلب اول
گواهینامه پایان دوره آموزش R-School طی مراسمی توسط مدیران ارشد رنو فرانسه و نگین خودرو به شرکت کنندگان در این دوره اعطا شد.
اولین دوره حرفه‌ای و نوین آموزش مهارتهای فروش شبکه نمایندگی ها، که از مراحل اجرای پروژه Care2.0 در ایران است، تحت نظر ریچارد نادی بازرس فرانسوی دوره‌های آموزشی رنو و با حضور اساتید مجرب طی ماه گذشته در مرکز آموزش رنو برگزار شد.

دوره R-SCHOOL رنو

دوره R-SCHOOL رنو

دوره های آموزشی R-School (مدرسه رنو) برای کلیه پرسنل نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش و مطابق استانداردهای جهانی جهت توسعه مهارتهای تخصصی و رفتاری پرسنل طراحی شده و با نظارت مستقیم رنو فرانسه برگزار میشود.
گواهینامه های پایان این دوره، طی مراسمی با حضور معاونت رنو ایران - آقای عبدل بنودا - و معاونت رقابت پذیری شرکت نگین خودرو - آقای فرشید کریمی مهر - به اولین سری از شرکت کنندگان این دوره اعطا شد.

دوره R-SCHOOL رنو

دوره R-SCHOOL رنو

فرشید کریمی مهر ضمن قدردانی از شرکت رنو برای حمایت و برگزاری این دوره‌ها بیان داشت: در راستای ارتقای کیفیت زنجیره فروش و خدمات پس از فروش و همسو با سایر عرضه کنندگان جهانی رنو، شرکت نگین خودرو درحال پیاده سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» بنام Care 2.0 است. بدین منظور، جذب و پرورش پرسنل متخصص و حرفه‌ای از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و مصمم هستیم با همکاری رنو ایران و برگزاری آموزشهای R-School گام موثری در نیل به این هدف برداریم.
وی افزود: همانگونه که اکنون شرکت نگین خودرو رهبر بازار فروش خودروهای وارداتی است، در سال 2019 و مطابق برنامه راهبردی شرکت، سرآمد در کیفیت خدمات و رضایت مشتریان نیز خواهیم شد و رشد 4.6 درصدی در رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در سه ماهه سوم سال 96 نسبت به دوره پیشین و کسب جایگاه بالاتر از متوسط صنعت، و همچنین رشد 2 درصدی رضایت مشتریان از خدمات فروش، نوید حرکت در این مسیر روشن می باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد