موضوعات داغ

لذت پیست مسابقه؛ معرفی پورشه 911 GT3 RS جدید

عکس مطلب اول
پورشه از مدل جدید 911 GT3 RS رونمایی کرد که قرار است تا پایان سال وارد بازار شود. این مدل جدید از یک موتور ۶ سیلندر تخت با حجم ۴ لیتر و از نوع تنفس طبیعی بهره مند است که می تواند ۵۱۳ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند که در مقایسه با نسل قبلی این خودرو ۲۰ اسب بخار قدرت بیشتر و ۱۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد.
با این تفاسیر 911 GT3 RS جدید تبدیل و قویترین نسخه تنفس طبیعی ۹۱۱ در تاریخ خواهد شد در چه مدلهای پرخوران ۹۱۱ توربو و GT2 RS دارای قدرت بیشتری هستند.
موتور پورشه 911 GT3 RS جدید این توانایی را دارد تا ۹۰۰۰ دور بر دقیقه دور بگیرد و می‌تواند این خودرو را در عرض ۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسانده و حداکثر سرعت ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت را نیز برای این خودرو به ارمغان بیاورد.

پورشه 911 GT3 RS

پورشه 911 GT3 RS

در خصوص سیستم انتقال نیروی این خودرو باید گفت که برخلاف مدل 911 GT3 هیچ گیربکس دستی برای این مدل در نظر گرفته نشده است و 911 GT3 RS را تنها می‌توان با گیربکس ۷ دنده دو کلاچه خریداری کرد. این مسئله قطعاً باعث ناراحتی و شکایت بسیاری از خریداران می خودرو خواهد شد.
در خصوص نمای خارجی این خودرو باید به باله بزرگ عقب و طراحی اسپرت گلگیرهای این خودرو اشاره کرد که روی آن ها ورودی های هوای بزرگی نیز قرار گرفته است. همچنین سپر عقب نیز دارای طراحی جدیدی است.
پورشه در زیر پوسته مدل 911 GT3 RS اقدام استفاده از سیستم تعلیق جدیدی کرده است که حس رانندگی بیشتری را در مقایسه با نسل قبلی منتقل می کند. چرخ های جلوی این خودرو دارای قطر ۲۰ اینچی هستند و عرض آن ها ۲۶۵ میلی متر است رینگ عقب نیز دارای قطر ۲۱ اینچ و ارزش ۳۲۵ میلی متر است.

پورشه 911 GT3 RS

پورشه 911 GT3 RS

در داخل کابین این خودرو نیز باید به صندلی های باکتی از جنس فیبر کربن اشاره کرد ضمن اینکه تو دری ها نیز از نوع دارای وزن بسیار کم هستند. البته امکانات 911 GT3 RS به همین‌ها محدود نمی‌شود و خریداران به صورت آپشن می‌توانند تجهیز پکیج کلاب اسپرت را نیز برای این خودرو سفارش دهند که شامل سیستم اطفای حریق، لوله های محافظ داخل کابین، کمربند ایمنی ۶ نقطه‌ای و سیستم ایمنی باتری می‌شود. خریدارانی که این موارد نیز برای شما کافی نباشد می‌تواند پکیج Weissach را سفارش دهند که در این پکیج از قطعات فیبر کربنی در این خودرو استفاده شده است. استفاده گسترده از فیبر کربن در 911 GT3 RS سبب شده تا وزن خودرو بسیار پایین و تنها ۱۴۳۰ کیلوگرم باشد.
پورشه 911 GT3 RS در اواخر سال ۲۰۱۷ و با قیمت 146 هزار دلار استرالیا وارد بازار این کشور خواهد شد در ادامه میتوانید گالری تصاویر این خودرو را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد