موضوعات داغ

برنامه صادرات ۱۰ هزار خودرو

عکس مطلب اول
مهر : معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران‌خودرو از صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۷ خبر داد و گفت: ۷۵ درصد از این تعداد به کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا و ۲۵ درصد نیز به کشورهای CIS، آسیایی و آمریکای لاتین و اروپا صادر خواهد شد.مجید کاویانی از توسعه و ارتقای محصولات برای افزایش صادرات خبر داد و گفت: با اعمال استانداردهای جدید محصولات، امکان صادرات به بسیاری از کشورها به راحتی امکان‌پذیر خواهد شد.معاون صادرات ایران‌خودرو تاکید کرد: سهم کیفیت در افزایش صادرات خودرو فقط یکی از عوامل است و مسائل خارج از کنترل خودروسازان نقش اصلی در صادرات خودرو دارند.
وی بهره‌گیری از مناسبات سیاسی برای ارتقای روابط تجاری را عاملی برای افزایش صادرات محصول دانست و خاطرنشان کرذ: حضور در نمایشگاه‌های خارجی و معرفی محصولات، اعطای تسهیلات حمل به حمل‌کنندگان، اختصاص بودجه تحقیقاتی برای توسعه محصولات، عودت عوارض گمرکی، ایجاد روابط بانکی مناسب و همچنین حضور در پیمان‌های مختلف اقتصادی منطقه و بین‌المللی برای بهره‌مندی از برخی معافیت‌های صادراتی از جمله حمایت‌هایی است که از سوی دولت می‌تواند انجام شود.معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو تاکید کرد: اعطای تسهیلات به خریداران در بازار بین‌المللی موجب رقابت با خودروسازان جهانی خواهد شد.کاویانی افزود: در کشورهای اروپایی خودروهای کامل بدون سود و با تسهیلات بسیار مناسب صادر می‌شوند که این امکان برای ما وجود ندارد. اعطای اعتبار و حمایت‌های دولت عامل موفقیت ما در کشورهای هدف خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/5
از صحبت های این بابا قشنگ میشه این نتیجه رو گرفت که نشسته حسابی تفکر کرده که استاندارد و کیفیت رو ببرن بالا واسه مردم کشور های دیگه ! میخوان از دولت پول بگیرند که ماشین های با کیفیت تری بسازن واسه هر کی به غیر از هموطن خودشون !!!
پس مردم ایران چی!؟ استاندارد هاتون فقط واسه دیگرانه!؟ مردم خودمون حق سوار شدن ماشین خوب ندارن!؟ مردم ایران چغندر اند!؟ مردم ایران هویج اند!؟ تا کی باید تو این ماشین های بی کیفیت تولید داخل خون ریخته بشه!؟ تا کی باید بچه های مردم قطع نخاع و قطع عضو بشن!؟ تا همین الان که به اندازه چند برابر جنگ تحمیلی فقط با پراید آدم مرده، دیگه چقدر باید بمیره!؟
1396/12/9
من موندم کدوم کشور بدبخت اروپایی حاضره ماشین از ایران وارد کنه