موضوعات داغ

سدان جدید جک با سیستم قدرتمند الکتریکی معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی جک یا جی‌ای‌سی که محصولات آن توسط کرمان موتور در داخل کشور عرضه می‌شود، به تازگی از یک خودروی سدان تمام الکتریکی تحت عنوان iEV A50 رونمایی کرده است که با مجموعه باتریهای قدرتمند خود، می‌تواند محدوده حرکت 500 کیلومتری داشته باشد، هرچند شرکت خودروسازی جک اعلام کرده است که در ماه آوریل امسال، محصول جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل پکن چین به نمایش عمومی خواهد گذاشت.

جک iEV A50 الکتریکی

جک iEV A50 الکتریکی


اول از همه برای طراحی و توسعه این سدان، طراحان جک از طول کلی 4590 میلی متری، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1490 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2710 میلی متری استفاده کرده‌اند که بر روی پوسته آن، می‌توان شاهد یک طراحی ظاهری بسیار خوب و جذاب بود که در داخل کابین و نمای جلوی اتومبیل بیشتر از همه به چشم می‌آید، اما نمای عقب اتومبیل اندکی ساده طراحی شده و همچنین قالب گیری هدایت کننده‌های هوا در طراف سپر، باعث شده تا زیبایی کلی اتومبیل تحت تاثیر قرار گیرد، اما در مجموع طراحی جلو و داخل کابین بسیار جذاب و پیشرفته طراحی شده است.

جک iEV A50 الکتریکی

جک iEV A50 الکتریکی


مهم‌تر از طراحی ظاهری، بخش فنی اتومبیل خواهد بود که در این قسمت شرکت خودروسازی جک با استفاده از موتور الکتریکی 150 اسب بخاری می‌تواند به سقف سرعت 150 کیلومتر بر ساعت برسد و همچنین با استفاده از مجموعه باتری‌های قدرتمند 60 کیلووات ساعت، باعث شده تا حداکثر محدوده حرکت اتومبیل با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، به رقم قابل توجه 500 کیلومتر برسد، هرچند منابع خبری مدعی هستند که در عمل، محدوده حرکت اتومبیل با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، شاید به رقم 400 کیلومتر برسد که باز هم قابل توجه خواهد بود.

جک iEV A50 الکتریکی

جک iEV A50 الکتریکی


علاوه بر این، شرکت خودروسازی جک برای کسانی که به فکر ذخیره کردن سرمایه خود هستند و همچنین نیاز چندانی به محدوده حرکت بالا ندارند، مجموعه باتری‌های ضعیف‌تر 47 کیلووات ساعت را در نظر گرفته است که با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، می‌تواند محدوده حرکت 330 کیلومتر داشته باشد که برای سفرهای درون شهری و یا سفرهای برون شهری با فاصله کوتاه مناسب خواهد بود.

جک iEV A50 الکتریکی

جک iEV A50 الکتریکی


باتری‌های اتومبیل که در قسمت عقب بدنه جاسازی شده است، مجهز به شارژرهای سریع بوده و می‌تواند در عرض تنها 1.5 ساعت، حدود 80 درصد از ظرفیت کلی خود را شارژ کند. علاوه بر این، شرکت خودروسازی جک اعلام کرده است که خودروی الکتریکی جدید خود را به یک صفحه نمایشگر 10.4 اینچی همانند محصولات تسلا، سیستم مانیتورینگ با دوربین‌های 360 درجه، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها، قطعات تزئینی آلومینیومی، روکش‌های چرمی صندلی‌ها و... مجهز کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/15
چهره خوبی که نداره، ولی برقی بودنش عالیه، قیمت؟
1396/12/16
بزرگترین مشکلش اینه ک قسمت شارژش جلوئه و تو تصادف خراب بشه خیلیخیلی داستان دار میشه اما ماشین اینده ب این نوع ماشین ها تعلق میگیره