موضوعات داغ

تیونینگ عربی بر روی دست پرورده مونیخی؛ بی ام و X2 با پکیج M توسط ابوظبی موتورز معرفی شد

عکس مطلب اول
بی ام و ابوظبی موتورز به خاطر تولید نسخه های M شهرت دارد و این بار جدیدترین کراس اوور مونیخ کانون توجه قرار گرفته است. طراحی SUVهای بی ام و از نظر بعضی افراد اندکی متضاد است اما ابعاد متناسب X2 آن را به یک کراس اوور کوچک زیبا در این کلاس تبدیل می کند. بدون شک پکیج M اسپرت اندکی جذابیت آن را افزایش می دهد و دقیقا منظور ما همین مقدار " اندک " است. در این مورد به روز رسانی انجام شده نسبتا جزئی است اما برای ظاهر خوب X2 کفایت می کند.
اول از هر چیز باید گفت که پکیج M اسپرت این خودرو را تبدیل به یک مدل M واقعی نمی کند زیرا موتور این خودرو تغییری نکرده و مانند مدل 20i تولید سری 192 اسب بخار قدرت دارد. با این حال سیستم تعلیق اندکی اسپرت تر شده است زیرا فنرهای آن سفت تر شده اند و تنظیمات نرخ میرایی ضربه گیرها تغییر کرده اند و ارتفاع خودرو نیز حدود نیم اینچ کاهش یافته است. نسخه M بی ام و X2 مجهز به رینگ های 20 اینچی و یک اسپویلر M تهاجمی در قسمت عقب است. علاوه بر این جلوپنجره به رنگ سیاه تزئین شده و استفاده از کروم در قسمت های دیگر به چشم می خورد.

بی ام و ‍X2 با پکیج M اسپرت

بی ام و ‍X2 با پکیج M اسپرت

با اینکه X2 از نظر اسمی جایگاهی بالاتر از X1 دارد ولی در واقع اندکی کوتاهتر و پایینتر از ‍X1 است. با این وجود فاصله محوری آنها یکسان است که باعث می شود X2 شکل و شمایل بهتری داشته باشد. قویترین مدل X2 برای بازار امریکا 228 اسب بخار قدرت دارد و شتاب 0 تا 60 مایل آن اندکی بیش از 6 ثانیه است بنابراین این کراس اوور فقط ظاهر نمایشی ندارد و در عمل نیز خودروی سریعی است.

بی ام و ‍X2 با پکیج M اسپرت

بی ام و ‍X2 با پکیج M اسپرت

در مورد قیمت X2 با این پکیج در ابوذبی اطلاعاتی موجود نیست ولی قیمت پایه X2 در امریکا اندکی کمتر از 40 هزار دلار است. پکیج M اسپرت حدود 4300 دلار به قیمت این خودرو اضافه می کند بنابراین X2 یک کراس اوور کوچک ارزان قیمت محسوب نمی شود. به عقیده ما X2 یکی از زیباترین کراس اوورهای این کلاس است. با نگاهی به عکس های X2 متوجه منظور ما خواهید شد!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد