موضوعات داغ

عملکرد شاسی بلند 1000 اسب بخاری مرسدس بنز را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز AMG G63 یکی از قوی ترین خودروهایی است که می توان در بازار یافت. موتور این خودرو بسیار قدرتمند است اما مشکلی که سر راه این شاسی بلند وجود دارد آیرودینامیک بسیار بد آن است. موتور این خودرو یک V8 تویین توربو است که در حالت استاندارد توانایی تولید 563 اسب بخار قدرت را دارد. اما در ادامه می خواهیم در ویدیویی به تماشای توانایی های یک G63 تیونینگ شده بنشینیم که قدرت تولیدی موتور آن به 1000 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.
شتابگیری این خودروی هزار اسبی بسیار سریع و وحشتناک است به طوری که در فیلم مشخص است که سیستم کنترل کشش تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت همچنان فعال است و این خود نشان دهنده ی قدرت بسیار بالای موتور است. شتاب گیری در این خودرو کاملا خطی است و راننده به راحتی می تواند به سرعت نزدیک به 260 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که در این بین صدای فوق العاده زیبای اگزوز مرسدس بنز نیز هیجان کار را زیادتر می کند.
همچنین با دقت در ویدیو متوجه خواهید شد که راننده به شدت در حال بازی با فرمان است و سعی می کند در اتوبان این اس یو وی افسار گسیخته را در مسیر مستقیم نگه دارد.
بنز جی کلاس 40 سال پیش یک خودروی نظامی محسوب می شد اما حالا یکی از لوکس ترین اس یو وی های بازار است که مدل G63 نیز سریع ترین نسخه ی این خودرو به شمار می رود اما قابلیت های آفرود این خودرو همچنان همانند روزهای اول حفظ شده است و این در حالی است که از نظر اسب بخار G کلاس حالا در رده ی سوپر اسپرت ها نیز قرار می گیرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/20
یک مقاله بنویسید و توش با سند توضیح دهید که آیا واقعا این خودرو به سفارش ایران طراحی شد؟
یا ایران اولین مشتری اش بود؟
1396/12/21
داداش دمت گرم یکم خندیدیم