موضوعات داغ

جیلی GC6 اکسلنت رونمایی شد؛ سدان اتوماتیک زیر 60 میلیونی بازار

عکس مطلب اول
ساعاتی قبل طی مراسمی در هتل المپیک تهران، شرکت بم خودرو از مدل فیس لیفت جیلی GC6 رونمایی کرد. این سدان اقتصادی پیش از این نیز در نسخه اولیه و قبل از فیس لیفت در بازار حضور داشت و با قیمتی در حدود 51 میلیون تومان به عنوان رقیبی برای تندر 90 اتوماتیک شناخته می شد. اما حالا نسخه فیس لیفت جیلی GC6 با قیمت 58.9 میلیون تومان می تواند در نقش رقیبی برای بسترن B30 در بازار داخلی ظاهر شود. بم خودرو مدل جدید و فیس لیفت جیلی GC6 را به نام جیلی GC6 اکسلنت معرفی کرده است.
مدیران بم خودرو از کیفیت بالای ساخت، فروش فوق العاده خوب این مدل در بازار داخلی چین و استفاده از گیربکس ساخت ژاپن از برند معتبر جتکو به عنوان نقاط قوت جیلی GC6 در بازار ایران یاد می کنند.
پیشرانه 1.5 لیتری جیلی GC6 یارای تولید 105 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن متر گشتاور را دارد و با مصرف سوخت ترکیبی 6.8 لیتر در یکصد کیلومتر در زمره خودروهای اقتصادی بازار قرار می گیرد.

مدلجیلی GC6 اکسلنت
موتور4 سیلندر 16 سوپاپ
حداکثر توان خروجی105 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور145 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
گیربکس4 سرعته JATCO ژاپن
ابعاد4342 طول، 1692 عرض، 1435 ارتفاع
وزن1132 کیلوگرم
همینطور به علت ارتفاع نسبتاً زیاد بدنه این خودرو نسبت به سطح زمین، می توان گفت که جیلی GC6 تا حدی زیادی با جاده های ناهموار کشورمان هماهنگ است و می تواند سواری با ثبات و نسبتاً نرمی را به سرنشینان ارائه دهد.

جیلی GC6 اکسلنت

جیلی GC6 اکسلنت

از جمله مهمترین تغییرات نسخه فیس لیفت جیلی GC6 نسبت به مدل معمولی می توان به تغییر کامل چراغ های بزرگ جلو و مدرن شدن طراحی این بخش از خودرو اشاره کرد. در داخل کابین نیز شاهد به روز رسانی مجموعه مولتی مدیا، افزوده شدن تهویه مطبوع اتوماتیک و استفاده از رنگ روشن در تریم داخلی هستیم که ظاهری جدید و نسبتاً لوکس را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

جیلی GC6 فیس لیفت

جیلی GC6 فیس لیفت

حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت رقابت بم خودرو و جیلی GC6 اکسلنت با رقبای هموطن از بسترن و برلیانس گرفته تا نسخه های اتوماتیک دنا پلاس در سال های آینده چگونه پیش خواهد رفت.

در زیر می توانید فیلم کوتاهی از لحظه رونمایی جیلی GC6 اکسلنت را مشاهده کنید:



در زیر می توانید کاتالوگ این خودرو را مشاهده کنید و مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی جیلی GC6 اکسلنت را ببینید:

جیلی GC6 اکسلنت

جیلی GC6 اکسلنت

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد