موضوعات داغ

سبک وزن ترین‌های تاریخ پورشه در قاب فیلم

عکس مطلب اول
انبار پورشه دارای گنجینه‌های متعددی است که تاکنون به بررسی برخی از آنان پرداخته‌ایم. پیش از این به بررسی 5 خودروی پورشه با بهترین صدای اگزوز پرداختیم و بعد از آن هم به معرفی 5 خودروی پورشه با بهترین آیرودینامیک پرداختیم تا اینکه آخرین بار 5 کانسپت برتر پورشه مورد بررسی قرار گرفت. حال امروز هم می‌خواهیم با یکی دیگر از برترین‌های پورشه در خدمتتان باشیم، ولی این بار 5 خودروی سبک وزن پورشه که در طول حیات این شرکت آلمانی ساخته شده است.
باتوجه به ویدیو، تمامی 5 خودروی سبک وزن پورشه دارای وزن کمتر از یک تن هستند که اولین مورد آن می‌تواند 911 کاررا در مدل RS 2.7 Sport باشد که طبق ادعای پورشه، تنها وزن 975 کیلوگرمی دارد. اما تعجب نکنید، زیرا این خودرو پنجمین اتومبیل سبک وزن لیست خواهد بود و در جایگاه چهارم، می‌توان شاهد حضور "پورشه 906 در مدل کاررا 6" بود که برخلاف ظاهر درشت و بزرگ خود، با اختلاف زیاد تنها وزن حیرت انگیز 675 کیلوگرمی دارد.
در جایگاه سوم خودروی پورشه 365 SL با وزن 640 کیلوگرمی دیده می‌شود، در جایگاه دوم پورشه 718 با سابقه حضور در مسابقات فرمول 2 وجود دارد که وزن آن تنها به 456 کیلوگرم خواهد رسید و در پایان، به خودروی جالب و سبک 909 Bergspyder خواهیم رسید که برای دیدن ویژگی‌های آن می‌توانید فیلم زیر را تماشا کنید و با تمامی 5 خودروی سبک وزن پورشه آشنا شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد