موضوعات داغ

رونمایی محصولات مختلف مینی توسط پرشیاخودرو؛ انگلیسی اصیل در ایران + فیلم و قیمت

عکس مطلب اول
دیشب طی مراسمی در پرشیاخودرو، فروش و خدمات پس از فروش بی ام و در ایران، چهار محصول مینی انگلستان به صورت رسمی رونمایی شدند. سهام مینی چند سالی است که توسط بی ام و خریداری شده و این موضوع راه را برای عرضه این محصول در ایران هموارتر کرد. بالاخره پس از مدت‌ها پرشیاخودرو که این روزها از قانون سقف 40 هزار دلاری واردات، قسمتی از سبد محصولات خود را از دست داده است، حال با عرضه مینی و محصولات مختلف این برند انگلیسی سعی دارد تا دوباره تنوع را به لیست فروش خود باز گرداند.

مینی کلاسیک

مینی کلاسیک

مینی در سال 1959 در انگلستان کار خود را شروع کرد و با محصول معروف مینی ماینر Mini Minor به شهرت جهانی دست یافت. مینی با توجه به تاریخچه‌ای که در کشور انگلستان دارد، همیشه بیشترین فروش خود را در این کشور تجربه می‌کند اما در دهه 60 الی 80 میلادی توانست فروش جهانی خود را نیز افزایش دهد و به رقم‌های فوق‌العاده بیش از 5 میلیون خودرو در سال در بازارهای جهانی رسید. حال برای اولین‌بار این برند معروف توسط پرشیاخودرو وارد بازار کشور شده و در ابتداد مدل‌های مختلفی از این خودرو عرضه شده است.

مینی کوپر 5 درب

مینی کوپر 5 درب

کاتالوگ مینی 5 درب

کاتالوگ مینی 5 درب

در سبد محصولات مینی، چهار عضو تایید شده پرشیا خودرو برای ورود به کشور، مینی 5 درب به عنوان نسخه پایه شناخته می‌شود که دارای کمترین قدرت پیشرانه و ضعیف‌ترین عملکرد در بین اعضای خانواده خود است، اما این موضوع دلیلی نخواهد بود که خودروی "مینی 5 درب" را یک محصول ضعیف و ناکارآمد توصیف کنیم و در واقع با سود جستن از یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 136 اسب بخاری و گشتاور 220 نیوتن متری، می‌تواند سقف سرعت 207 کیلومتر بر ساعت و یا شتاب 8.1 ثانیه داشته باشد که برای این اتومبیل هیجان انگیز کافی به نظر می‌رسد. هرچند باید خاطر نشان کرد که برای داشتن این قدرت 136 اسب بخاری و همچنین استفاده از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک، پیشرانه سه سیلندر اتومبیل تنها 4.8 لیتر سوخت به صورت ترکیبی دریافت می‌کند. قیمت این مدل 275 میلیون تومان خواهد بود.

مینی کوپر S

مینی کوپر S

کاتالوگ مینی کوپر S

کاتالوگ مینی کوپر S

بدون شک انتخاب مطلوب برای جوانان، مینی کوپر S خواهد بود که می‌تواند از لحاظ قدرت و سرعت، کارایی بسیار بالایی برای راننده داشته باشد. برخلاف نسخه استاندارد اتومبیل که در بالا معرفی شد، مینی کوپر S با حفظ همان جثه کوچک و دوست داشتنی، به یک پیشرانه قدرتمند 2 لیتری مجهز شده است که با ارسال 6.9 لیتر سوخت در مسیرهای شهری، 4.5 لیتر سوخت در بزرگراه و یا در مجموع با پمپاژ 5.4 لیتر سوخت به سمت تمامی چهار سیلندر اتومبیل، می‌توان قدرت 192 اسب بخاری و گشتاور 280 نیوتن متری بدست آورد که با هدایت این نیرو از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به سمت چرخ‌های محرک جلو، حداقل شتاب 6.8 ثانیه و سقف سرعت 230 کیلومتر بر ساعت بدست می‌آید که در بین تمامی اعضای "مینی"، می‌تواند سریع‌ترین و چابک‌ترین عضو خانواده باشد. مینی کوپر S با قیمت 400 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

مینی کلابمن

مینی کلابمن

کاتالوگ مینی کلابمن

کاتالوگ مینی کلابمن

شرکت خودروسازی مینی تنها به فکر جوانان نبوده است و برای جذب مشتریان بیشتر، محصولاتی مناسب برای خانواده‌ها راه اندازی کرده است. اولین خودروی خانوادگی مینی که به لطف پرشیا خودرو وارد کشور شده است، خودروی "مینی کلابمن" با درب‌های جالب کمد مانند است که جذابیت خاصی در طراحی اتومبیل ایجاد کرده است. این خودرو همانند نسخه "کوپر S" به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم سیلندر 2 لیتری مجهز شده است که خروجی قدرت آن برابر با 192 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن معادل 280 نیوتن متر خواهد بود، اما برای ارسال بهتر نیرو به سمت چرخ‌های محرک جلو، شرکت سازنده از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده کرده است که با تبدیل بهتر و انتقال سریع‌تر نیرو به سمت چرخ‌ها، باعث شده تا حداقل شتاب 7.2 ثانیه و سقف سرعت 228 کیلومتر بر ساعت بدست آید. در ادامه گفتنی است که برای وادار کردن پیشرانه خودرو برای تولید نیرو، نیاز است که در مسیرهای شهری حدود 7.1 لیتر سوخت، در مسیرهای برون شهری حدود 5 لیتر و یا به صورت ترکیبی، نیاز است که برای کارکرد 100 کیلومتر اتومبیل حدود 5.8 لیتر سوخت مصرف کنید. مینی کلابمن با قیمت 445 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

مینی کانتریمن

مینی کانتریمن

کاتالوگ مینی کانتریمن

کاتالوگ مینی کانتریمن

در آخر هم بزرگ‌ترین تحول تاریخ مینی، یعنی خودروی "مینی کانتریمن" دیده می‌شود که نسل اول آن در سال 2010 میلادی راه اندازی شد، اما نسخه جدید آن در سال 2017 میلادی راه اندازی شده و در بازارهای جهانی عرضه شده است که حالا با یک تاخیر طولانی، شاهد حضور آن در بازار کشور به واسطه پرشیاخودرو هستیم که می‌تواند جایگاه مناسبی در بین مشتریان داشته باشد. این خودرو همانند "کلابمن"، به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر و یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند نیروی 192 اسب بخاری و گشتاور 280 نیوتن متری داشته باشد، اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد و آن هم تحرک تمامی چرخ‌های اتومبیل خواهد بود که باعث شده این خودروی شاسی بلند کوچک آماده ماجراجویی در جاده‌های آفرودی باشد. در ادامه لازم به ذکر است که این اتومبیل با شتاب 7.2 ثانیه، سرعت 222 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت 6.4 لیتری برای کارکرد ترکیبی اتومبیل، آماده خدمت رسانی به کاربران خود است. قیمت این مدل 475 میلیون تومان است.

کنفرانس خبری پرشیاخودرو

کنفرانس خبری پرشیاخودرو

پرشیاخودرو قصد دارد تا در سال اول 1000 دستگاه مینی را به بازار ایران عرضه کند و در وهله اول 150 دستگاه به صورت 30 روزکاری به دست مشتریان خواهد رسید. در زیر می‌توانید فیلمی از مراسم رونمایی و کنفرانس خبری مینی را مشاهده کنید:


نظرات کاربران

41 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/13
به نظر من پرشيا خودرو داره زور الكي مي زنه...قيمتاشون واقعا ترسناكه...
سري ١ از ٣٩٠ تا ٤٦٠!!!!!!!!
سري ٢ هم بالاي ٤٠٠ تومن!!!
اينم كه از ميني...
1396/12/13
واقعا ماشین زیبایی هست فقط حیف قیمت رو خیلی زیاد زدند در حقیقت فعلا برای ورود به بازار برنامه ریزی کرده اند.شمارهای ارس در تبریز هست حقیقتا خودروی قابلی است.طوری طراحی شده اند که به این زودیها از چشم نیفتند در یک کلام 20
1396/12/13
یک پیشنهاد سازنده به حکومت : در راستای تصویب قوانین جدید واردات خودرو و تعیین تعرفه های حمایتی ، از این پس کلیه خریداران ماشین های کره ای، ژاپنی و اروپایی به تحمل 10 سال حبس تعزیری و همچنین 100 ضربه شلاق محکوم خواهند شد و فقط در صورتی که از عمل ننگین خود ابراز پشیمانی نموده و وفاداری خود به شرکت های ایران خودرو و سایپا را اعلام و نسبت به خرید همزمان چند محصول از شرکت های یاد شده و چند ماشین چینی اقدام کنند، از تخفیف در مجازات برخوردار میشوند
1396/12/13
واقعا اینا چه فکری کردن که این ماشین مسخره رو ۴۰۰ میلیون قیمت زدن آخه این چیه با اون داشبورد مسخره
1396/12/13
قیمت های خنده دار،
اما در حقیقت گریه‌آور...
1396/12/13
مالی نیست این همه ماشین بهتر
1396/12/13
خداییش ظلم میکنید به این ملت با این قیمت گذاری. 450 میلیون تومن!!!
1396/12/13
واقعا فوق العادس.خيلى دوست داشتنى هست ولى قيمت ها فضايى هست.
1396/12/13
با اين قيمت هاي ...ي حتما همه 1000 تاش فروش ميره. خخخخخخخخخخخخخخخخ
1396/12/13
طراحی خیلی جذابی دارن. قدرتو گشتاور ام خیلی خوبه ولی قیمتاشوش خییییییلی مسخرست. فقط به درد کسایی میخوره که دوس دارن دیده بشن.
1396/12/15
توی ایران با دی اس هم میشه دیده شد
1396/12/13
ادم باید خیلی خیلی کم عقل باشه که چهارصد تومن بده به یه ماشین فنج سه سیلندر !
الان خیلیا میان میگن انگلیسی و اصیله فلان بهمان
خب اره درست ولی نه 450 میلیون !
ماشین فقط شش سیلندر که جر بدی همه رو
1396/12/13
واقعا مردم جالبی داریم
مردمی که حاضرن یه خودروی ۳۰ تا ۳۵ هزار دلاری را حتی باقیمت فعلی دلار بالای ۹۰ هزار دلار بخرن
از اون جالبتر دولت هست که هیچ نظارتی روی قیمت گذاری شرکتها نداره
1396/12/13
درود بر شما

بالاخره گل سرسبد ماشین ها به بازار ایران آمد اما با قیمت نجومی؟؟؟!!!

واقعأ در حق مردم ظلم میشه!

این یعنی لذت زندگی فقط برای یک درصد جامعه و ۹۹ فقط باید برای نون شب بجنگند و حسرت بخورن؟؟؟!!!

واقعأ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
1396/12/14
چون تو مملکت ما عدالت موج می‌زنه.
1396/12/15
خخخ قضاوتش به عهده دوستان ، نقل قول ميكنم از جرمئ كلاركسون ( مجري برنامه گرند تور و تخته گاز سابق )
در فصل اول گرند تور : ( از وقتئ ميني توسط بي ام وخريداري شده ، ديگه نظر خوبي راجب اين ماشين ندارم، هيكلشون كه خيلي نسبت به اجدادشون رشد كرده و ديگه نمي شه گفت خيلئ مينئ هست ( كوچك) ، كنسول وسط دايره ائ حس مسخره اي به آدم ميده ، هيچ مدلئ حس و حال ميني ماينر قديم رو نداره و سواري ماشين رو درك نميكنم با اين كه اين مدلي كه زير پامه مدل كوپر اس سريع هست و ... و در آخر بگم عمرا يكئ از اينا رو بخرم ، آخه چرا يكئ گلف جي تي آي رو نخره و بياد مينئ كوپر بخره ، هاچبك ميخوايد بخريد فقط گلف جي تي آي ، خودمم هر سال مدل جديد رو ميخرم )
اين بود سخنان اين مرد دوست داشتنئ
جرمي كلاركسون
1396/12/14
از پولدارای محترم تهرانی درخواست دارم تا هرچه سریعتر موجودی این ۱۰۰۰ دستگاه رو صفر کنن
خسته شدم از بس ماشین تکراری دیدم
مرسی
اه
1396/12/14
دوستان عزیز لطفا تشریف ببرید سایت های فروش خودرو در امریکا مثل carsforsale.com
مدل کانتری من ۲۸۰۰۰ دلار قیمت داره که میشه ۱۲۰ میلیون اگه تعرفه ۱۰۰ درصد هگ باشه میشه ۲۴۰ میلیون اگه شرکت بخواد از هر کدوم ۶۰ میلیون سود کنه(یعنی بیشتر از خود شرکت مینی) میشه ۳۰۰ میلیون
بعد ۴۷۵ میلیون؟؟؟؟؟
نکته جالبش اینه شما اونجا بدون هیچ پیش پرداختی ماشینو تحویل میگیری!!(نه ۴ ماه دیگه) بعد ماهی ۴۰۰ دلار پرداخت میکنی!
جالب تر این که اونجا حقوق پایه ۳۵۰۰ دلاره(قراره امسال بیشتر هم بشه) اینجا حدود ۱ میلیون
یعنی اونجا با حقوق ۸ ماه یه فرد با کمترین حقوق میشه کانتری من خرید
اینجا با حقوق ۴۷۵ ماهش!(برای اطلاع ۴۷۵ ماه میشه ۴۰ سال)
حالا جالب تر اینه خود امریکا عوارض گمرک میگیره و با این شده این قیمت
الان واقعا این سوال برام پیش اومد سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده دقیقا از چی حمایت میکنه؟
1396/12/14
آب که سر بالا بره قورباغه هم ابو عطار می خونه
حکایت کشور ماست که تو همه زمینه ها پس رفت داریم، با چه منطقی یه هم چین قیمت گذاری هایی انجام میشه و چه کسایی پول بالای این خودروها با این قیمت ها میدن؟
تنها کسایی که پول براشون راحت بدست اومده
چون کسایی که واقعا سرمایه دار هستن هم با دو دو تا به اینجا رسیدن و دارن جلو میرن
1396/12/14
واقعا لعنت به این صنعت خودرو درکشور که روز به روز بیشتر داغون میشه، قدرت ماشینا حتی به 200 اسب بخار هم نمیرسه اما بالای 400 میلیون تومن قیمت دارن
1396/12/14
خیلی جالبه، با توجه به اینکه طبق قانون جدید واردات خودرو بالا 40000 دلار ممنوع هست، پس اگر مدل کانتریمن رو به عنوان تاپ اف د رنج همون 40000 دلار یعنی حدود 33000 یورو با نرخ امروز در نظر بگیریم و با احتساب تمام عوارض اونم دسته بالا، این رقم رو دو برابر کنیم (یعنی با احتساب تمام عوارض قیمت تمام شده رو 66000 یورو در نظر بگیریم که به این رقم نمیرسه) و با حساب نرخ حواله یورو باید چیزی حدود 385 میلیون تومان قیمت تمام شده گرانترین مدل مینی باشه که با یک حاشیه سود مناسب تا(!!) 420 میلیون قابل فروشه! 4 ساعت نوشتم که بگم همچین مملکتی هستیم:)))
1396/12/14
!!!The price looking bad
1396/12/14
مینی هم قربانی شد !
قربانی تعرفه و قیمت ارز .
این ظاهر زیر 200 میلیون میتونه بفروشه. ایرانی پسند نیست .
1396/12/14
صد در صد شکست میخوره. صد در صد هاااااااااا
1396/12/19
تا مردم همیشه در صحنه داریم غم نداریم
1396/12/14
یادم به مستربین افتاد...
1396/12/14
اقازاده های مفت خور بشدت میخرن
1396/12/14
عاشق مینی کوپرم
دوستان مدام از قیمت حرف نزنید تعرفه واردات دوبل شده دلار هم ک قربونش برم!! وقتی هیوندای i20 شده 116 تومن میخوای این ماشین با این وضع و تعرفه واردات 300 تومن نباشه !
1396/12/14
واقعاً مملکت زیبایی داریم. ماشین 25 هزار دولاری، را باید 275 میلیون تومن برایش بپردازیم.
1396/12/14
با این تعرفه های احمقانه جدید به نظرم کم کم دیگه حتی علاقه مردم به دنبال کردن اخبار خودروهای وارداتی هم از بین میره.
چون بااین قیمت های به شدت غیرواقعی و مضحک وقتی نمی تونی و عقلانی هم نیست که ماشین به روز و استاندارد بخری دیگه دلیلی هم نداره بخوای اخبارشو دنبال کنی
مونتاژکارای داخلی هم که به آرزوشون رسیدن ماشالا تقریبا ماه به ماه یه سری ماشینا گرونتر میشن
حالا هی گرون تر و بی کیفیت تر کنید ببینید کی بالاخره صبر مردم تموم می شه
واقعا حجم فساد و بی قانونی و هر کی هر کی و رانت خواری و دلالی و ... تهوع آوره
1396/12/14
خودروی قشر متوسط انگلیس اینجا شده جزو لوکس ترینا :|
1396/12/15
به هیچ عنوان ارزش خریدن نداره
1396/12/15
واقعا چرا باید یه ماشین 32000 دلاری ... 470 میلیون تومن باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!به هر کی تو دنیا بگی ما مینی رو 100 هزار دلار می خریم تو ایران!!!! همونجا جان به جان افرین تقدیم می کنه......
1396/12/16
من قبل از انقلاب مینی ماینر داشتم .دانشجو بودم و آنرا 15هزار تومان خریده بودم حالا پس از گذشت 46سال باز هم میخواهم با داشتن یک مینی کلاسیک تجدید خاطره کنم بفرمایید چقدرباید بپردازم؟ باتشکر
1397/3/13
امثال شما باعث این وضعن.حاجی تجدید خاطره تو رویا هات میتونه باشه الان باید ۴۷۰ میلیون بدی عزیز
1396/12/16
واقعا هدف پرشیا خودرو از قرارداد با اینطور شرکتی و وارد کردن این چنین خودرو هایی چی میتونه باشه؟؟
این برای همه روشنه که قطعا قطعا این خودرو موفقیتی در این بازار نخواهد داشت و شاید افراد کمی حاضر باشند این مقدار پول رو خرج کنند برای چنین خودرویی!!
پرشیا خودرو از من و شما باهوش تره. شاید از همین مشتری های کم برای این خودرو سود کلانی عایدش بشه..!
1396/12/17
تامین موتور خودرو های با برند Mini با شرکت BMW میباشد
1396/12/18
پولشویی
1397/3/11
خر گرون نشه...

با این وضع مملکت و ارقام مسخره همه هجوم میارن الاغ سوار شن

الان دیگه نمیشه ماشین چینی هم خرید چه برسه انگلیسی

1397/3/13
300 میلیون بدیم برای ژیان!
1397/3/21
ژیان؟