موضوعات داغ

خودروی جدید فولکس واگن، اتفاق بزرگ نمایشگاه ژنو

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال، یک خودروی کانسپت کاملا الکتریکی تحت عنوان I.D. Vizzion رونمایی کرده است، اما ویژگی مهم‌تر آن می‌تواند پشتیبانی از سیستم مستقل راننده در سطوح 5 باشد که باعث شده غربیلک فرمان و پدال گاز در داخل کابین حذف شده و کاربران بدون زحمت در شهر تردد کنند.

فولکس واگن I.D. Vizzion

فولکس واگن I.D. Vizzion


این خودرو به طور دقیق‌تر می‌تواند چشم انداز فولکس واگن برای تولید وسایل خودران تا سال 2030 میلادی باشد، هرچند شرکت خودروسازی فولکس واگن تایید کرده است که برمبنای این خودرو، تا سال 2022 میلادی یک اتومبیل کاملا جدید راه اندازی خواهد کرد، ولی بدون شک تا سال 2022 میلادی تکنولوژی خودران و رسیدن به سطح 5 امکان پذیر نخواهد بود و پیش بینی می‌شود که خودروی ساخته شده برمبنای I.D. Vizzion، با غربیلک فرمان و همچنین پدال گاز و ترمز توسعه پیدا کند تا راننده بتواند در شرایط ضروری کنترل اتومبیل را به دست بگیرد.

فولکس واگن I.D. Vizzion

فولکس واگن I.D. Vizzion


با تمام این مسائل، خودروی جدید I.D. Vizzion یکی از اتفاقات بزرگ نمایشگاه ژنو خواهد بود که با اطلاعات فنی کامل رونمایی شده است. از جمله ابعاد و اندازه اتومبیل و همچنین یک سیستم محرک تمام الکتریکی که می‌تواند گزینه مد نظر فولکس واگن برای ساخت این خودرو باشد و یا دیگر خودروهای جدید فولکس واگن که بر مبنای این کانسپت توسعه پیدا می‌کنند، از جمله پروژه تایید شده فولکس واگن که تا سال 2022 میلادی به مرحله تولید خواهد رسید.

فولکس واگن I.D. Vizzion

فولکس واگن I.D. Vizzion


این خودرو با طول 5.16 متری، عرض 1.94 متر، ارتفاع 1.5 متر و همچنین با فاصله بین دو محور 3.09 متر ساخته شده است که در بخش فنی خود با تایید فولکس واگن، از دو موتور الکتریکی با قدرت 101 اسب بخاری در جلو و قدرت 201 اسب بخاری بر روی محور عقب استفاده می‌کند که با ارسال نیرو به سطح جاده، یک شتاب صفر تا صد 6.3 ثانیه و بیشینه سرعت 180 کیلومتر بدست می‌آید.
نیروی مورد نیاز موتورها برای گردش، توسط باتری‌های 111 کیلووات ساعت تامین خواهد شد که از نوع "لیتیوم یونی" بوده و می‌تواند محدوده حرکت 665 کیلومتر با شارژ کامل باتری‌ها داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد