موضوعات داغ

گزارش تصویری اختصاصی خودروبانک از 88 امین دوره نمایشگاه خودروی ژنو

عکس مطلب اول
نمایشگاه ژنو یکی از مهم ترین نمایشگاه های خودرو در تاریخ اتومبیل است. در این نمایشگاه تعداد بیشماری خودروهای جدید و انبوهی از خودروهای مفهومی جنون آمیز معرفی شده اند. اولین نمایشگاه ژنو در سال 1905 برگزار شد و به همین دلیل قدمت این نمایشگاه تقریبا اندازه قدمت اتومبیل است! هنوز هم این نمایشگاه بزرگترین خودروسازان را جذب می کند تا خودروهای تولیدی و مفهومی خود را در آن به نمایش بگذارند که فرصت خوبی برای علاقه مندان به خودرو فراهم می کند. در این نمایشگاه خودروسازان می توانند دیدگاه خود نسبت به آینده را با مدل های مفهومی مانند بی ام و M8 گرن کوپه کانسپت به نمایش بگذارند. این نمایشگاه محل خوبی برای طرفداران سوپر اسپرت ها نیز هست.
با توجه به اینکه نمایشگاه ژنو در قاره اروپا برگزار می شود زیستگاهی برای برندهای اروپایی است. با این حال برندهای آسیایی و امریکایی نیز با تمام قدرت در ژنو حضور دارند. نمایشگاه ژنو برخلاف نمایشگاه پاریس و فرانکفورت هر ساله برگزار می شود. نمایشگاه ژنو امسال در واقع 88 امین دوره برگزاری این نمایشگاه است که از هشتم تا هجدهم ماه مارس ادامه دارد. در نمایشگاه ژنو امسال حدود 850 خودرو در زمینی به مساحت 73 هزار متر مربع همراه با 11 هزار لامپ سقفی در 7 سالن به نمایش گذاشته می شوند. هر روز 3500 نفر برای برپایی این نمایشگاه در این سالن ها مشغول به کار هستند. امسال تمرکز برپاکنندگان نمایشگاه بیشتر از هر زمان دیگری درباره ارتباط خودرو با صنعت الکترونیک است. در نمایشگاه ژنو امسال خودروی سال اروپا نیز معرفی شد.
در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری اختصاصی خودروبانک از این نمایشگاه جلب می کنیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/15
تو یه پست دیگه هم گفتم از نظر نگارشی ۸۸مین درسته نه ۸۸ امین
البته اینو دوستانه میگم و عکسای به این خوبی رو ول نمیکنم ایراد نگارشی بگیرم
1396/12/15
کل نمایشگاه یه طرف... اون پاگانی هم یه طرف ... تنها ماشینی که تحسینش میکنم توی کل کمپانیا فقط پاگانی هست مخصوصا نسخه ی ریوولشن بلوو زوندا که دیوانه کنندست کابین ماشینای پاگانی منحصر به فرده تو کل ماشینا و همونقد هیجان انگیز هست که طراحی بیرونش هست ولی اکثر ماشینا داخلش نسبت به بیرونشون ناامید کنندس همیشه پیگر اخبار و رویدادهای این کمپانی هستم قسمت بشه یه روزی یکی بخرم
1396/12/15
واقعاً محشره عالیه جای من خالیه لطفا عکسای بعدیو با حداکثر کیفیت آپلود کنین