موضوعات داغ

غوغای منصوری در نمایشگاه ژنو

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ منصوری با غیبت نسبتا طولانی، در نهایت با کاروان بزرگی از خودروهای تقویت شده در نمایشگاه بین المللی ژنو حاضر شد تا مخاطبان خود را غافل گیر کند. تقویت محصولاتی همچون مکلارن 720 S، استون مارتین DB11، بوگاتی ویرون، پورشه پانامرا اسپرت توریسمو، بنتلی بنتایگا، رولزرویس فانتوم، مرسدس AMG S63، فراری 812 سوپرفست و در نهایت تقویت خودروی کوچک گلف که در ادامه جزییات هریک را به صورت خلاصه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فراری 812 سوپرفست

فراری 812 سوپرفست


در مجموعه بزرگ منصوری، اول از همه به خودروی سوپراسپرت فراری 812 سوپرفست خواهیم رسید که نسخه استاندارد آن سال گذشته در نمایشگاه بین المللی ژنو رونمایی شد، اما حالا بار دیگر نسخه تقویت شده آن با امضای منصوری در نمایشگاه ژنو رونمایی شده است، ولی تنها با یک کیت بدنه اسپرت که چهره آن را به خودروی قدیمی فراری 599 شبیه کرده است.

مکلارن 720 S

مکلارن 720 S


بعد از فراری، به خودروی سوپراسپرت مکلارن 720 S خواهیم رسید که در بخش فنی و در طراحی ظاهری خود تغییرات بزرگی دریافت کرده است که می توانید جزییات طراحی آن را در تصویر مربوطه شاهد باشید، اما در بخش فنی اتومبیل شاهد قدرت 755 اسب بخاری هستیم که حدود 35 اسب بخار نسبت به نسخه های استاندارد اتومبیل قدرت بیشتری داشته و می تواند شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه و همچنین سقف سرعت 345 کیلومتر بر ساعت را به همراه داشته باشد.

استون مارتین DB11

استون مارتین DB11


استون مارتین DB11، دیگر خودروی منصوری خواهد بود که در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال رونمایی شده است. این خودرو علاوه بر تقویت سنگین ظاهری که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشد، به حداکثر خروجی قدرت 700 اسب بخاری مجهز شده است که با ارسال این نیرو به سمت رینگ های جدید 22 اینچی، باعث شده حداقل شتاب صفر تا صد اتومبیل به عدد 3.6 ثانیه رسیده و همچنین سقف سرعت 330 کیلومتر بر ساعت بدست آید.

بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون


باوجود بوگاتی شیرون، منصوری ترجیح داده تا پروژه جدید خود را بر روی "بوگاتی ویرون" دنبال کند و آن هم یک ظاهر منحصربه فرد با الگوبرداری از "سنگ مرمر" خواهد بود که بدون شک یکی از پروژه های منحصربه فرد منصوری تا به امروز بوده است. علاوه بر این، چراغ های LED بر روی اتومبیل نصب شده، قسمت های آیرودینامیکی اتومبیل اصلاح شده و همچنین رینگ های جدید بر روی چرخ های اتومبیل نصب شده است که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو


کسانی که به دنبال فضای بیشتری هستند، پورشه پانامرا اسپرت توریسمو می تواند گزینه مناسبی برای آنان باشد، بویژه در نسخه ویژه منصوری که اخیرا در نمایشگاه بین المللی ژنو رونمایی شده است. این خودرو نسبت به نسخه استاندارد خود دارای 35 اسب بخار قدرت بیشتر و همچنین ... نیوتن متر گشتاور بیشتر خواهد بود. علاوه بر این سیستم تعلیق اتومبیل کاهش ارتفاع داشته، رینگ های جدید 22 اینچی بر روی چرخ ها نصب شده و همچنین بخش های آیرودینامیکی اتومبیل اصلاح شده است.

بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتایگا


شاسی بلند لوکس و سریع بنتلی بنتایگا، دیگر خودروی موجود در مجموعه منصوری خواهد بود که در بدنه خود فیبرکربن بیشتری دارد و رینگ های بزرگ 24 اینچی دریافت کرده است، اما تقویت اصلی منصوری در بخش فنی اتومبیل بوده است که حالا 750 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 1080 نیوتن متر گشتاور تولید کرده است که باعث شده سقف سرعت اتومبیل حدود 10 کیلومتر بیشتر شود.

رولزرویس فانتوم

رولزرویس فانتوم


رولزرویس فانتوم در نسخه ویژه "Bushukan"، یک بسته تقویتی سنگین برای موتور خود دریافت کرده است که باعث شده حداکثر خروجی قدرت 563 اسب بخاری پیشرانه 6.75 لیتری اتومبیل در حالت استاندارد، حالا به چیزی حدود 610 اسب بخار افزایش پیدا کند. هرچند ظاهر اتومبیل هم تغییرات قابل قبولی دریافت کرده است که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

مرسدس AMG S63

مرسدس AMG S63


منصوری محصولات مرسدس بنز را فراموش نکرده و برای مجموعه خود، اتومبیل سدان لوکس AMG S63 را انتخاب کرده است که با تقویت منصوری، حالا به قدرت 710 اسب بخاری رسیده است که می تواند برای مشتریان خود جذاب باشد، بویژه طراحی ظاهری اتومبیل که حالا تغییرات جذابی دریافت کرده است.

ماشین گلف گاریا

ماشین گلف گاریا


در پایان هم به یک پروژه جالب از سوی منصوری خواهیم رسید. تقویت ماشین "گلف گاریا" به سبک محصولات مرسدس بنز و اسمارت که می تواند برای گلف بازان پولدار جالب توجه باشد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/17
‎سلام دوستان ميخواستم يه مشاوره بم بديد ، عزيزئ كه ميخونئ اگه تجربه به درد بخورئ داري در اختيار بزار
‎پائ هر مطلبئ از هر برند ميايد چيزائ عجيب غريب ميگيد
‎گيج ميكنيد آدم رو
‎به طور مثال نفهميديم خريداران دو مدل جديد رنو ، تاليسمان و كوليوس راضي بودن ?!
‎يه دوماهي هست به شدت درگير اينم ببينم با دويست پنجاه شصت نهايتا چئ خوبه ، چئ ميتونم بخرم، در حال حاضر يه مزدا سه دارم كه با فروش اون ، حدودا صد و بيست به علاوه يه بودجه صدو چهل تومنئ قصد دارم عوض كنم ماشين رو
‎اونايي كه تجربه ماشين بازي تو اين رنج دارن لطفا نظراتتون رو بگين
‎برأي مصرف چندين و چند ساله نميخوام ، نهايتا يكئ دوسال
‎بعضئ ها بم گفتن نيسان ايكس تريل كاركرده ، يه عده در جواب گفتن بي حاله موتورش ، يكئ گفت تاليسمان صفر، يكي گفت اپتيما
‎در جواب گفتن ، استهلاكش زياده و البته يه سرئ گفتن بي ام و سيصد بيست آي ، دوهزار و سيزده يا چهارده با كاركرد مناسب گير ميارئ ، لذت سواري و ... يا بي ام و ايكس وان با دويست بيست، سي هم گير مياد دوهزار و چهارده ،ما گفتم تا حالا نداشتيم ، ميگن خرج بي ام و زياده و ...
‎خلاصه دوستان اين ميگن ميگن ها گيج كرده مارو
‎راهنمايي با تشكر
1396/12/18
من یه مدت کارم ماشین بود و اپتیما tf سوناتا yf و lf و اسپورتیج و سانتافه و بی ام و 320 دوهزار و دوازده و.. رو داشتم و به نظرم اپتیما مخصوصا GT line از لحاظ بدنه و سواری بیشتر به بی ام و شبیه و tf که تو فروش فوق العاده بود و کم استهلاک و تو رنج قیمتش عالی
به نظر من یه صفرشو بگیرو لذتشو ببر
راجب منصوری هم که مثل همیشه باعث افتخاره
1396/12/18
به نظر من با این بودجه ماشین صفر بخری بهتره
ولی اگه خواستی دست دو بخری برندی بخر که فروشش راحت باشه مثل اپتیما - سانتافه - راو 4 ...
1396/12/18
فوق العاده بود
1396/12/18
باسلام. در جواب آقای ارسلان ،اگه خیلی عجله ای برای خرید ندارید کمی صبر کنید تا بازار آروم تر و بهتر بشه و قیمت ها پایین تر بیاین.
1396/12/18
اقا یه سوال ؛ ایا به نظر شما اقای منصوری شایستگی مدیریت صنعت خودرویی ما رو داره یا اقای چ یا ز یا چ.ز ؟