موضوعات داغ

میتسوبیشی اوتلندر PHEV به نمایشگاه ژنو آمد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
میتوسبیشی از مدل پلاگین هیبریدی جدید اوتلندر با نام اوتلندر PHEV 2019 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. این خودرو که هم اکنون در سوییس حضور دارد از نشر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد ولی در زیر پوسته‌ی آن شاهد تغییراتی هستیم که آن را از مدل قدیمی اوتلندر PHEV متمایز می کند. بزرگترین تغییر مدل جدید اوتلندر PHEV مربوط به موتور بنزینی آن است که شاهد استفاده از یک موتور بنزینی 2.4 لیتری چهارسیلندر به جای موتور 2 لیتری قبلی هستیم. برخلاف موتور قبلی که تنها با سیکل اتو کار می کرد این موتور جدید می تواند با سیکل آتکینسون نیز کار کند و همین مورد سبب کاهش مصرف سوخت و آلایندگی آن خواهد شد.
همچنین مجموعه ی هیبریدی این خودرو نیز بهینه سازی هایی را تجربه کرده است که اولین آن ها مربوط به باتری خودرو می شود. باتری این خودرو دارای ظرفیت 1.8 کیلووات ساعت بیشتر از باتری نسل قبلی است ظرفیت آن به 13.8 کیلووات ساعت رسیده است. همچنین قدرت موتور برقی نصب شده روی محور عقبی نیز به میزان 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

گرچه میتسوبیشی در خصوص قدرت خروجی موتور عددی را منتشر نکرده است اما با توجه به اینکه قدرت این موتور در مدل قبلی 93 اسب بخار بود می توان انتظار داشت تا در مدل جدید این عدد به 103 اسب بخار رسیده باشد. همچنین موتور برقی محور عقب در مدل قبلی دارای 80 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور بود که در مدل جدید این عدد باید به 88 اسب بخار و 214 نیوتن متر رسیده باشد.
همچنین میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2019 دارای حالت های رانندگی جدیدی شامل حالت اسپرت و حالت برفی نیز است. در بخش طراحی ظاهری این کراس اوور تغییر چندانی مشاهده نمی شود و تنها باید به چراغ های اصلی LED، جلوپنجره‌ی جدید، چراغ های مه شکن جدید، اسپویلر عقب بزرگتر و رینگ های 18 اینچی جدید این خودرو اشاره کرد.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

در داخل کابین نیز شاهد استفاده از تودوزی چرم در کنار صندلی های جلوی جدید هستیم ضمن اینکه طراحی اهرم تعویض دنده نیز تغییر کرده است.
میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدید از پاییز وارد بازار اروپا خواهد شد و کمی پس از آن نیز این خودرو را در بازار آمریکا خواهیم دید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد