موضوعات داغ

نسل بعدی میتو ممکن است یک کراس اوور باشد!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی هاچ بک آلفارومئو "میتو" را به خاطر دارید، اتومبیل کوچک شرکت خودروسازی آلفارومئو که برای نام گذاری آن از دو شهر "میلان" و "تورینو" الهام گرفته شده است، از سال 2008 میلادی تاکنون برای چند مرتبه بروزرسانی دریافت کرده است، اما هیچگاه این خودروی کوچک آلفارومئو با مخاطبان خود ارتباط برقرار نکرد و نتوانست آنطور که شرکت خودروسازی آلفارومئو انتظار دارد در بازارهای جهانی حاضر شود. حال در این خصوص مدیرعامل کمپانی "فیات کرایسلر" اعلام کرده است که در آینده نه چندان دور، ممکن است تولید و عرضه آلفارومئو "میتو" به مشتریان متوقف شود، اما اگر زمانی تصمیم به ساخت یک نسخه جدید گرفته شود، ممکن است که خودروی کوچک آلفارومئو در فرم فعلی بدنه خود ساخته نشود.

آلفارومئو میتو

آلفارومئو میتو


مدیرعامل کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" در ادامه صحبت‌های خود افزود: در آینده اگر برند "میتو" وجود داشته باشد، فکر نمی‌کنم که در شکل فعلی خود باقی بماند. زیرا فروش خودروهای هاچ بک سایز کوچک کاهش پیدا کرده و دیگر افراد زیادی به دنبال خرید این دسته از محصولات نیستند.
در همین رابطه وبسایت خبری "اتواکسپرس" مدعی شد که خودروی آلفارومئو "میتو" در مدل‌های نسل جدید خود، ممکن است یک خودروی کراس اوور باشد که تقاضا برای خرید آنان در سال‌های گذشته به شدت افزایش یافته و همچنان در حال رشد فروش هستند، هرچند در این بین شرکت خودروسازی آلفارومئو نیاز دارد که پس از خودروی شاسی بلند "Stelvio"، به فکر تولید یک خودروی کراس اوور باشد که به احتمال زیاد این کار را با برند جاافتاده "میتو" انجام دهد.

آلفارومئو میتو

آلفارومئو میتو


مدیرعامل کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" پذیرفته است که خودروی هاچ بک "آلفارومئو میتو" فعالیت محدود دارد و نمی‌تواند نیازهای شرکت خود را برآورده کند. هرچند در این میان "رید بیگلند" مدیرعامل شرکت آلفارومئو معتقد است که نسخه جدید "آلفارومئو میتو" و همچنین دیگر خودروی "جولیتا" باید در کلاس‌های فعلی خود حفظ شوند، با این وجود که در بازار چین و کشور ایالات متحده آمریکا دارای جثه بسیار کوچکی هستند و تقاضای کم برای خرید دارند. ولی در عوض برای اروپا کاربردی خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد