موضوعات داغ

هر 12 دقیقه یک خودروی نیسان لیف در اروپا فروخته می‌شود

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی نیسان از علاقه مشتریان به خرید نیسان لیف جدید غافلگیر شد، زیرا تاکنون بیش از 19 هزار سفارش در قاره اروپا دریافت کرده است که نشان از موفقیت چشمگیر نیسان در تولید یک خودروی الکتریکی مقرون به صرفه دارد، هرچند 13 هزار سفارش مشتریان برای خرید نسل جدید نیسان لیف، از نمایندگی‌های خرده فروش این شرکت در سراسر اروپا بوده است.
در حالی که تنها 4 ماه از آغاز ثبت سفارش نیسان لیف جدید می‌گذرد، کمپانی خودروسازی نیسان اعلام کرده است که تقاضای مشتریان برای خرید این اتومبیل در بازار اروپا بسیار قوی بوده است. به صورتی که هر 12 دقیقه در قاره اروپا، یک خودروی نسل جدید نیسان لیف ثبت سفارش می‌شود، این درحالیست که تقاضای جهانی برای خرید نیسان لیف چیزی حدود 50 هزار الی 60 هزار دستگاه خواهد بود و پیش بینی می‌شود که رکورد "رنو ZOE" در سال 2017 میلادی با فروش بیش از 31 هزار و 300 دستگاه شکسته شود و نام نیسان لیف به عنوان پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی بازار اروپا مطرح شود.

نیسان لیف

نیسان لیف


در ادامه جالب است بدانید که در سال 2010 میلادی، نسل اول خودروی نیسان لیف تنها چند صد سفارش داشت و به مرور زمان موفق به تقویت خود در بازار فروش شد و توانست در این چند سال اخیر، چیزی بیش از 300 هزار دستگاه به فروش برساند، اما حالا با استقبال بسیار خوبی که از نسل دوم نیسان لیف شده است، شرکت سازنده انتظار دارد که فروش و تقاضای این اتومبیل در بازار اروپا رشد پیدا کند.
همانطور که احتمالا می‌دانید، نسل جدید نیسان لیف به یک موتور الکتریکی 147 اسب بخاری مجهز شده است که نیروی مورد نیاز خود را برای تحرک، از مجموعه باتری‌های 40 کیلووات ساعت تامین می‌کند که طبق ادعای شرکت سازنده، قادر به حرکت تا مسافت 378 کیلومتر تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها خواهد بود، ولی خب این اعداد و ارقام در شرایط استاندارد آزمایشگاهی بدست آمده است و در عمل یک نتیجه متفاوت بدست خواهد آمد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/21
خدايي اين نيسان پيشرفت چشمگيري داشته. پرفروشترين ماشينارو داره تو بيشتر سگمنت ها حالا كه سهام دار رنو هم هست ميتسوبيشي رو هم گرفته. واقعا يه تيم فوق العاده جمع كرده دمشون گرم فقط نميدونم نسل بعدي سري Z كي رونمايي ميشه
1396/12/21
درود و هزاران درود بر ژاپن . که به جای شعار دادن در عمل ثابت میکنن
1396/12/21
ژاپن قدرت شماره یک خودروسازی
1396/12/22
در واقع رنو سهام نیسان رو خریده