موضوعات داغ

تلفیق رولزرویس با هنرهای اسلامی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رولزرویس تا کنون محصولات بسیاری را تولید کرده است که در طراحی آنها شاهد الهام گرفتن از هواپیماهای شخصی، کشتی های لوکس، موسیقی و حتی هنر و مد بوده ایم. این خودروساز در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز طرفداران زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا یکی از جدیدترین اثر های هنری رولزرویس در کشور امارات مشاهده شود. خودروی مورد بحث یک رولزرویس گوست است که دارای فاصله ی محوری بیشتر بوده و توسط یک دپارتمان ویژه در گودوود توسعه پیدا کرده است و شاهد الهام گیری از هنر اسلامی در دیزاین این خودرو هستیم.

رولزرویس گوست

رولزرویس گوست

این خودروی دو رنگ دارای رنگ نقره ای و سفید است و خط شانه ای بسیار زیبا در دو طرف آن مشاهده می شود ضمن اینکه رینگ های 5 پره ی آلومینومی آن با ابعاد 21 اینچی نیز جلب توجه زیادی می کنند.

رولزرویس گوست

رولزرویس گوست

در داخل کابین نیز شاهد استفاده از رنگ خاکستری در کنار رنگ گوش ماهی هستیم و طرح هایی از هنر اسلامی نیز در چند جای کابین به چشم می خورند.
این خودرو از یک موتور 12 سیلندر وی شکل با حجم 6.6 لیتر بهره مند است که چندان با عصر حاضر همخوانی ندارد اما می تواند 562 اسب بخار قدرت و 820 نیوتن متر گشتاور را تولید کند که برای انتقال نیرو نیز از یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک استفاده شده است.

رولزرویس گوست

رولزرویس گوست

این خودرو که تنها یک دستگاه از آن موجود است در بزرگترین شوروم رولزرویس در ابوظبی امارات به نمایش گذاشته شده است. اگر چنین طرحی را نمی پسندید بخش خودروهای سفارشی رولزرویس می تواند هر طرح و هنر دیگری را در خودروهای خود برای مشتریان اجرا کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/27
منکه ندیدم چیزی یا متوجه نشدم خخخ
1396/12/27
عه عه درست مثل سایپا و ایرانخودروی خودمون.