موضوعات داغ

گاو خشمگین ایتالیایی بر روی دو چرخ ساخته شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این اواخر صنعت خودروسازی با تحولات عجیبی همراه بوده است، از یک طرف کمپانی خودروسازی لکسوس به تولید اسکیت بوردهای کانسپت و فیبرکربنی مشغول است، از طرف دیگر شرکت‌های بزرگی همچون استون مارتین، لکسوس، تویوتا، مرسدس بنز و... به طراحی و ساخت قایق‌های تندرو مشغول می‌شوند و از طرف دیگری هم شرکت‌های بزرگ و مهمی همچون مرسدس بنز، بوگاتی، پورشه، فورد، پژو، فراری و یا حتی شرکت هامر، به طراحی و ساخت دوچرخه‌ می‌پردازند که حالا پای کمپانی خودروسازی "لامبورگینی" هم به این برنامه‌ها باز شده و در چند روز اخیر از یک دوچرخه منحصربه فرد رونمایی کرده است که با قیمتی سرسام آور به مشتریان عرضه خواهد شد.

Cervelo P5X

Cervelo P5X


براساس اطلاعات بدست آمده از سوی منابع خبری، گفته می‌شود که دوچرخه جدید لامبورگینی برمبنای شاسی بلند "لامبورگینی اوروس" ساخته شده است که باتوجه به رونمایی این دوچرخه همراه با شاسی بلند اوروس در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال، می‌توان به شباهت‌های ظاهری آنان پی برد که مهم‌ترین فاکتور شباهت آنان می‌تواند رنگ زرد بدنه و همچنین الگوهای طراحی Y شکل بر روی بدنه دوچرخه باشد که از قسمت‌های Y شکل لامبورگینی اوروس بویژه در قسمت جلو الگوبرداری شده است.

Cervelo P5X

Cervelo P5X


این دوچرخه تحت عنوان" Cervelo P5X"، با همکاری میان بخش طراحی Centro Stile لامبورگینی و همچنین دوچرخه ساز کانادایی Cervélo Cycles توسعه پیدا کرده است که با بدنه سبک وزن و همچنین طراحی ظاهری منحصربه فرد خود، تنها به تعداد محدود 25 دستگاهی تولید شده و به مشتریان عرضه می‌شود که برای داشتن یکی از آنان، نیاز به پرداخت هزینه سرسام آور 15 هزار دلاری خواهید داشت، هرچند این دوچرخه بعد از گذشت چند سال، در حراجی‌های بزرگ و معروف با قیمت بیشتری فروخته خواهد شد. ولی در مقایسه با قیمت بیش از 200 هزار دلاری لامبورگینی اوروس دیده نخواهد شد!.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد