موضوعات داغ

بی ام و تولید مدل الکتریکی i4 را تایید کرد

عکس مطلب اول
رئیس بی ام و در نمایشگاه ژنو اعلام کرد که یک مدل تمام الکتریکی به نام i4 تا سال 2025 به جمع محصولات بی ام و اضافه خواهد شد.
هارالد کروگر، رئیس هیئت مدیره بی ام و گفت:
« تا سال 2025 بیست و پنج مدل کاملا الکتریکی یا نیمه الکتریکی بخشی از مجموعه کلی محصولات ما خواهند بود. »
« در نمایشگاه فرانکفورت سال گذشته با مدل مفهومی i Vision Dynamics نگرش خود به آینده حمل و نقل الکتریکی را به نمایش گذاشتیم. این خودرو به حقیقت می پیوندد و ما آن را تحت عنوان i4 در مونیخ تولید خواهیم کرد. »
وقتی این مدل مفهومی رونمایی شد، بی ام و آن را یک خودروی گرن کوپه 4 در با طراحی پویا و پیشرو توصیف کرد که جایگاهی بین i3 و i8 در آینده حمل و نقل الکتریکی خواهد داشت.
شتاب صفر تا صد این خودروی مفهومی آینده نگرانه 4.0 ثانیه و حداکثر سرعت آن بیش از 200 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. برد این خودرو با یک بار شارژ 600 کیلومتر است.

بی ام و i4

بی ام و i4


بی ام و i4

بی ام و i4

پیش بینی می شود مدل تولید سری i4 نیز عملکرد مشابهی داشته باشد و احتمالا یک مدل پایه با قدرت کمتر یا باتری کوچکتر نیز عرضه خواهد شد.
مدل i4 از نسل پنجم ساختار پیشرانه الکتریکی بی ام و استفاده خواهد کرد. احتمالا یک موتور الکتریکی در محور جلو که می تواند قدرت خود را از طریق یک شفت الکتریکی به چرخ های عقب نیز منتقل کند، این خودرو را به حرکت در می آورد. مزیت این چیدمان برای سیستم انتقال قدرت i4 این است که تقسیم وزن در قسمت جلو اندکی بیشتر می شود که باعث بهبود هندلینگ شده و از این نظر بیشتر مشابه مدل های بنزینی بی ام و است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد