موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش محصولات بورگوارد اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
کیان موتور وارنا، نماینده انحصاری محصولات بورگوارد در کشور از شرایط فروش خودروهای شاسی بلند "بورگوارد BX7" و "بورگوارد BX5" خبر داد که به صورت نقدی و علی الحساب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
اول از همه برای خودروی شاسی بلند بوگوارد BX7، شرایط فروش متنوع نقدی و علی احساب در نظر گرفته شده است که در شرایط فروش نقدی اتومبیل با پرداخت قیمت 279 میلیون و 900 هزار تومانی، می‌توانید اتومبیل خود را 30 روز پس از ثبت نام تحویل بگیرید. هرچند شرایط فروش علی الحساب نیز دیده می‌شود که برای اطلاع از جزییات آن می‌توانید به جدول مربوطه توجه کنید.
علاوه بر این، در شرایط فروش کیان موتور وارنا خودروی شاسی بلند "بورگوارد BX5" هم دیده می‌شود که با قیمت 239 میلیون تومانی به صورت علی الحساب ثبت سفارش خواهد شد که در زمان ثبت نام نیاز به پرداخت قیمت 60 میلیون تومانی، بعد از 45 روز نیاز به پرداخت قیمت 60 میلیون تومانی و همچنین پس از تحویل خودرو با گذشت 120 روز، نیاز به پرداخت مابقی هزینه اتومبیل خواهید داشت که برای اطلاع از جزییات فروش آن می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.

شرایط فروش محصولات بورگوارد

شرایط فروش محصولات بورگوارد


در ادامه بد نیست بدانید که خودروی شاسی بلند بورگوراد BX7 با پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر عرضه خواهد شد که با سود جستن از توربوشارژر، می‌تواند در حداکثر کارایی خود 224 اسب بخار قدرت داشته باشد که توسط یک جعبه دنده اتوماتیک دریافت شده و به سمت تمامی چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌شود.
در رابطه با خودروی شاسی بلند "بورگوارد BX5" و مشخصات فنی آن، از موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر استفاده شده است که در محدوده فعالیت 5500 دور بر دقیقه می‌تواند چیزی حدود 190 اسب بخار قدرت داشته باشد و با نوسان دور موتور بین 1750 الی 4500 دور بر دقیقه، می‌توان چیزی حدود 280 نیوتن متر گشتاور استخراج کرد که با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک از نوع "تیپ ترونیک با حالت اسپرت" دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/24
100 تومن هم نمی ارزه. بزودی ورشکست میشه مانند شرکت مادرش
1396/12/24
کدوم آدم عاقلی بابت این ماشین 280 میلیون پول میده؟
1396/12/24
این قیمت ها واسه یه ماشین چینی واقعا مسخرست ، اینا هیچ ربطی به آلمان ندارن
1396/12/24
وقتی چند وقت دیگه نمایندگی مثل این کیان موتور با این قیمتهای تخیلی که زده ورشکست شد درسی میشه برای شرکتهای دیگه که میخوان نمایندگی برندی رو بزن که قیمت 280 میلیونی برای یه ماشین چینی نزنن - شرکت بعدی هم اون شرکتی هستش که برند دامای رو وارد کرده و میخواد یه مدلش رو 200 میلیون بفروشه - واقعا باید از اینا یه تست بگیرن ببینن اینا چی میزنن!