موضوعات داغ

فروش کمتر از حد انتظار تویوتا C-HR در بازار

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تویوتا امید زیادی به خودروی کراس اوور "تویوتا C-HR" در بازار ایالات متحده آمریکا ندارد، زیرا این خودروی کراس اوور تویوتا موفق نشده انتظارات شرکت سازنده خود را برآورده کند و یا حتی به حداقل آمار فروش مورد انتظار این شرکت در بازار ایالات متحده آمریکا دست پیدا کند.
برخلاف ایالات متحده آمریکا، خودروی کراس اوور تویوتا C-HR در مناطق دیگر از جمله "اروپا" و یا "ژاپن" ثابت کرده است که یک موفقیت بزرگ برای این خودروساز ژاپنی بوده است، اما فروش این خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا چندان بالا نبوده و باعث شده تا انتظارات این خودروساز ژاپنی را برآورده نکند.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR


برای هر ماه، کمپانی خودروسازی تویوتا انتظار دارد که حداقل 5000 دستگاه خودروی کراس اوور تویوتا C-HR در بازار ایالات متحده آمریکا فروخته شود، اما در عوض خودروی کراس اوور تویوتا C-HR با وجود سیاست‌های تشویقی کارخانه و انگیزه‌های مالی جدید، بهترین عملکرد خود را در ماه "فوریه" نشان داده و تنها آمار فروش 4420 دستگاه برای یک ماه به خود اختصاص داده است. با این حال در بین خودروهای کراس اوور فعال در بازار آمریکا، تویوتا C-HR به عنوان هفتمین خودروی پرفروش معرفی شده است که حتی عملکردی ضعیف‌تر نسبت به خودروی "میتسوبیشی ASX" داشته باشد.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR


یکی از دلایل فروش پایین این خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا، عدم عرضه این محصول با سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک ذکر شده است. به عبارتی دقیق‌تر، تویوتا C-HR یکی از محدود خودروهای کراس اوور در جهان است که بدون سیستم چهارچرخ محرک به مشتریان عرضه می‌شود که به زودی خودروی "نیسان کیکس" هم به آن اضافه خواهد شد. هرچند انتظار نمی‌رود که این موضوع بر روی فروش نیسان کیکس تاثیرگذار باشد، زیرا این خودرو با قیمت کمتر از تویوتا C-HR عرضه شده و می‌تواند موقعیت بهتری داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد