موضوعات داغ

10 خودروی سدان قدرتمند با هزینه کمتر از 40 هزار دلار، بخش اول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برخلاف باور عمومی، خودروهای اسپرت نیازی به داشتن دو درب، سیستم انتقال محور عقب و یا جعبه دنده دستی ندارند و در کلاس‌های دیگر هم می‌توان اتومبیل‌های سرگرم کننده پیدا کرد. همچون خودروهای سدان اسپرت که در این چند سال گذشته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و همچنین شرکت‌های بزرگ خودروسازی به سراغ تولید این دسته از محصولات رفته‌اند، از جمله آلفارومئو جولیا، کیا استینگر، جنسیس G70 و... که برخی از آنان در سال‌های اخیر تولید شده و به مشتریان عرضه شده است. حال امروز پیرو این موضوع، قصد داریم قوی‌ترین خودروهای سدان موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم، با این تفاوت که تمامی آنان با قیمت کمتر از 40 هزار دلار قابل خرید هستند که در این مقاله به معرفی 5 مورد از آنان خواهیم پرداخت، اما فردا این لیست جذاب‌تر شده و قوی‌ترین خودروهای سدان با هزینه کمتر از 40 هزار دلار معرفی خواهد شد.

10- اینفینیتی Q50 3.0T Luxe
برای جذابیت مقاله اگر از انتها شروع کنیم، اول از همه به خودروی سدان اسپرت "اینفینیتی Q50 3.0T Luxe" خواهیم رسید که در زیر کاپوت خود یک پیشرانه قدرتمند 300 اسب بخاری دارد و می‌تواند چیزی حدود 400 نیوتن متر گشتاور تولید کند، این درحالیست که مشتریان با پرداخت قیمت 38 هزار و 950 دلار می‌توانند صاحب این خودروی لوکس اینفینیتی با پیشرانه قدرتمند 300 اسب بخاری شوند.

اینفینیتی Q50 3.0T Luxe

اینفینیتی Q50 3.0T Luxe


9- تویوتا کمری V6
نسخه‌های جدید تویوتا کمری نه تنها یک ظاهر جدید و جذاب‌تر دارد، بلکه از سوی شرکت سازنده یک پیشرانه قدرتمند 6 سیلندر دریافت کرده است که با خروجی قدرت 301 اسب بخاری خود باعث شده در بین قدرتمندترین خودروهای سدان با هزینه کمتر از 40 هزار دلار قرار گیرد. به طور دقیق‌تر، این خودرو دارای قیمت 34 هزار و 400 دلاری خواهد بود که می‌تواند شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را در عرض تنها 5.8 ثانیه پر کند.

تویوتا کمری V6

تویوتا کمری V6


8- شورلت ایمپالا پریمیر
بعد از تویوتا کمری، به خودروی سدان "شورلت ایمپالا پریمیر" خواهیم رسید که با پرداخت هزینه کمتر از حتی 30 هزار دلار، می‌توانید صاحب این خودرو با پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر شوید که در حداکثر کارایی خود می‌تواند چیزی حدود 305 اسب بخار قدرت داشته باشد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌ها، حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 6.3 ثانیه بدست خواهد آمد. به طور دقیق‌تر، شورلت ایمپالا پریمیر با قیمت 28 هزار و 595 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

شورلت ایمپالا پریمیر

شورلت ایمپالا پریمیر


7- بیوک رگال GS
شرکت خودروسازی بیوک به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ آمریکایی که چندان اسمی از آن در مجامع بین المللی شنیده نمی‌شود، خودروی سدان "بیوک رگال GS" را به قیمت 39 هزار و 70 دلار عرضه می‌کند که دارای موتور 3.6 لیتری شش سیلندر بوده و می‌تواند قدرت خروجی 310 اسب بخاری تولید کند که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌ها، حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 6 ثانیه و همچنین بیشینه سرعت 225 کیلومتر بر ساعت به دست خواهد آمد.

بیوک رگال GS

بیوک رگال GS


6- سوبارو WRX STI
با پرداخت هزینه 36 هزار و 95 دلاری، شما یک خودروی سدان اسپرت واقعی با قابلیت‌های فراوان دریافت خواهید کرد. خودروی سدان "سوبارو WRX STI" با پیشرانه قدرتمند 2.5 لیتری بوکسر، می‌تواند خروجی قدرت 310 اسب بخاری تولید کند که نیروی برابر با "بیوک رگال GS" خواهد بود، با این تفاوت که شما بجای شتاب حدودا 6 ثانیه، می‌توانید حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 4.5 ثانیه داشته باشید که باعث شده این خودروی مقرون به صرفه سوبارو، تبدیل به یک خودروی سدان اسپرت تمام عیار شود.

سوبارو WRX STI

سوبارو WRX STI

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/26
اگه بحث ایرانه باید زیر ۴۰هزار دلار باشه، موتورش زیر ۲۵۰۰ باشه، نمایندگی(ولو ظاهری) داشته باشه، مونتاژ یا ساخت آمریکا نباشه، در آخر هم اگه آقایون خوششون نیاد با وجود تمام شرایط باز اجازه واردات پیدا نمیکنه و بجاش انواع مدلهای چینی وارد خواهند شد
1396/12/27
بحث اینه که چه ماشین های عالی و ارزونی وجود دارند که ما در ایران ازشون محروم هستیم و یکسری اشغال رو 10 برابر قیمت اینها بهمون غالب میکنن
1397/1/4
تنها گزینه مناسب سوباروهه WRX 2.0 و WRX STI 2.5لیتری و زیر 40هزار دلار هستند متاسفانه انقدر ما اشغال سوار شدیم که هیچ شناختی رو خودروهای با کیفیت این چنینی نداریم خدا کنه یک نمایندگی درست حسابی پیدا شه مدل های روز سوبارو رو وارد کشور کنه+ خدمات پس از فروش