موضوعات داغ

مرسدس C کلاس با مشخصات جدید معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز از مدل کوپه و کانورتیبل کلاس C برای سال 2019 رونمایی کرد و قرار است این خودرو را در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش در بیاورد. تغییرات اعمال شده در این خودرو همانند تغییرات اعمال شده در مدل سدان C کلاس هستند که این تغییرات شامل طرح جلو پنجره و چراغ های LED جدید می شود.
همچنین چراغ های LED عقب خودرو نیز دارای چیدمان جدیدی هستند ضمن اینکه پکیج Night Package نیز برای این خودرو قابل سفارش است در مدل کانورتیبل می‌توان آن را سفارش داد.
در داخل کابین شاهد تغییرات کمتری در مقایسه با بیرون خودرو هستیم. یکی از تغییرات مثبت در این بخش غربیلک فرمان جدید است که به یک صفحه لمسی نیز مجهز شده است. نشان دهنده های مقابل راننده نیز از نوع آنالوگ به نوع دیجیتال تغییر پیدا کردند و این نمایشگر دارای ابعاد 12.3 اینچی است. کلید روشن خاموش کردن موتور نیز طراحی جدیدی دارد و یک صفحه کنترل لمسی در کنسول مرکزی نصب شده است.

مرسدس C کلاس

مرسدس C کلاس

همچنین برای زیبایی نمای کابین، مرسدس بنز از سیستم نورپردازی داخلی در این خودرو استفاده کرده است که دارای 64 رنگ مختلف است. از دیگر امکانات این خودرو نیز باید به گرمکن صندلی و قابلیت فرمان های صوتی اشاره کرد. چند نوع تودوزی جدید نیز به تودوزی های قابل انتخاب برای مرسدس C کلاس اضافه شده اند.
در بازار اروپا مرسدس بنز C200 و C200 4Matic با یک موتور 1.5 لیتری به بازار عرضه خواهد شد که 184 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور دارد. این مدل از سیستم برقی 48 ولتی و موتور کمکی برقی به قدرت 14 اسب بخار بهره مند است. به گفته مرسدس بنز این الکتروموتور می تواند در لحظه شروع حرکت و تا زمان وارد عمل شدن توربو شارژر ها به به حرکت سریع خودرو کمک کنند.
شتاب صفر تا صد کیلومتر مرسدس C کلاس با این موتور 7.9 ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت 240 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل نیز تنها 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و آلایندگی آن هم تنها 140 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر می باشد.

مرسدس C کلاس

مرسدس C کلاس

در بخش مدل های دیزلی نیز مرسدس بنز این خودرو را با کد C220 و مجهز به یک موتور 2 لیتری عرضه خواهد کرد که این موتور 194 اسب بخار قدرت و 400
نیوتن متر گشتاور دارد که در مقایسه با مدل قبلی 24 اسب بخار قویتر است. همین افزایش قدرت سبب شده تا این مدل دیزلی بتواند در عرض 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن نیز در مدل کوپه به 240 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مرسدس C کلاس

مرسدس C کلاس

برای رانندگانی که به دنبال یک خودروی سریع و قدرتمند هم باشند مرسدس بنز مدل C43 را در نظر گرفته است. این مدل به یک پیشرانه تویین توربو 6 سیلندر با حجم 3 لیتر مجهز است که می تواند 390 اسب بخار قدرت تولید کند. گشتاور این موتور هم 520 نیوتن متر است. باید گفت که در مقایسه با مدل C43 فعلی این مدل 23 اسب بخار قدرت بیشتری دارد. همچنین می‌تواند شتاب 4.7 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را نیز به ثبت برساند.
برای بازار آمریکا هم مرسدس بنز این مدل را با کد C300 عرضه خواهد کرد که به یک موتور 4 سیلندر توربو با حجم 2 لیتر مجهز شده است و می‌تواند 255 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت این مدل نیز در مقایسه با مدل فعلی آن 14 اسب بخار بیشتر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 5.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی روی 209 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

مرسدس C کلاس

مرسدس C کلاس

مدل C43 که در آمریکا عرضه خواهد شد دارای 385 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور است. این مدل در مقایسه با مدل فعلی 23 اسب بخار قویتر است و شتاب صفر تا صد آن نیز 4.5 ثانیه در مدل کوپه می باشد اما همچنان حداکثر سرعت آن در 209 کیلومتر بر ساعت محدود مانده است.
مدل فیس لیفت شده مرسدس C کلاس از ماه جولای وارد بازار آلمان خواهد شد. از اواخر سال نیز مرسدس‌بنز این خودرو را در بازار آمریکا عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد