موضوعات داغ

رنو کلیو RS18، نسخه ای خاص از هاچ بک دوست داشتنی رنو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی های زیادی این روزها در حال تولید خودروهای ویژه و تولید محدود هستند و حالا رنو نیز به جمع این تولید کنندگان پیوسته است. رنو قبلا اما از نسخه های خاصی از مگان RS و کلیو RS رونمایی کرده بود که از خودروهای فرمول 1 الهام گرفته بودند و یکی از جدیدترین محصولات رنو در این بخش نیز مدل کلیو RS220 EDC است.
اما رنو مدل تولید محدود و خاص جدیدی را معرفی کرده است که از نامی مشابه با خودروی فرمول یک این شرکت برخوردار است. این خودرو که مدلی ویژه از کلیو است با نام RS18 به بازار خواهد آمد و یک خودروی به شدت تولید محدود است که تنها 10 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

رنو کلیو RS18

رنو کلیو RS18

اولین نکته در مورد این خودرو این است که این مدل دارای قدرت بیشتری در مقایسه با کلیو RS استاندارد نیست و شاهد فعالیت همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو هستیم که می تواند 2014 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو نیز با استفاده از یک گیربکس دوبل کلاچ و به چرخ های جلو انجام می شود.
از تغییرات این خودرو باید به رنگ آمیزی درها، گرافیک روی سقف، نوار زرد رنگ روی دیفیوزر جلو و رکاب جانبی، و رنگ مشکی این خودرو اشاره کرد.
در داخل کابین نیز شاهد تزیینات فیبر کربنی و روکش چرم آلکانترا برای غربیلک فرمان هستیم و یک پلاک نیز در داخل خودرو نصب شده است که شماره تولید خودرو را نشان می دهد.
این خودرو با قیمت 39 هزار دلار استرالیا در بازار این کشور عرضه خواهد شد و رنو آن را یک خودروی اسپرت خاص با مشخصه های خودروی فرمولاوان می داند که مناسب افرادی است که به دنبال تجربه ی اتومبیل های خاص هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/5
خودرو بانک‌ عزیز این ماشین ایمنی نداره به چه درد میخوره بررسی کن بعد تیتر بزن