موضوعات داغ

وقتی کنتیننتال از آمدن بنتایاگا راضی نیست

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید یک بنتلی کنتیننتال است که برای دستیابی به قابلیت های آفرود ارتقا پیدا کرده است و بیشتر شبیه به خودروهایی است که در تصاویر مجازی کامپیوتری می بینیم.
این خودرو یک آفرودر فوق لوکس است که بر اساس بنتلی کنتیننتال GT ساخته شده است. قرار است تا این خودرو در یک حراجی در هلند برای فروش گذاشته شود. این خودرو مدل سال 2004 بوده و 85 هزار کیلومتر کارکرد دارد. از تغییراتی که در این خودرو اعمال شده است باید به کیت افزایش ارتفای 3 اینچی، سیستم تعلیق تقویت شده ی جلو به همراه میل موجگیر، گیلگیرهای سفارشی، باربند سقفی، چراغ های روی سقف و لاستیک زاپاس مخصوص نصب شده در سقف اشاره کرد.

بنتلی کنتیننتال

بنتلی کنتیننتال

برای این خودرو همچنین یک سینی زیر مخصوص طراحی شده است و از یک سیستم اگزوز اختصاصی ویژه بهره گیری شده است تا قدرت موتور و صدای خودرو کمی افزایش پیدا کند. در انتها نیز جلوپنجره ی این خودرو به رنگ مشکی مات درآمده است.

بنتلی کنتیننتال

بنتلی کنتیننتال

در زیر کاپوت این کنتیننتال جی تی یک موتور 12 سیلندر W شکل تویین توربو قرار دارد که 6 لیتر حجم دارد و می تواند 552 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. سیستم چهارچرخ محرک این خودرو نیز توانایی های بالای آن را چه در مسیرهای خاکی و چه روی آسفالت تضمین می کند.
بنتلی کنتیننتال جی تی آفرود یکی از خاص ترین بنتلی هایی است که می توان یافت و همین مورد آن را تبدیل به یکی از گزینه های جذاب برای خرید کرده است.
در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد