موضوعات داغ

آیا بی ام و نسخه برقی X3 را تولید خواهد کرد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدیرعامل بی ام و در کنفرانس خبری سالانه این کمپانی خبر داد که این شرکت در سال جاری از مدل های تمام الکتریکی جدیدی رونمایی خواهد کرد که همگی آنها به تولید انبوه نیز خواهند رسید. اولین خودرویی که طی این برنامه به بازار معرفی خواهد شد بی ام و iX3 است که نسخه ی الکتریکی بی ام و X3 محسوب می شود و در سال 2020 به بازار خواهد آمد. همچنین بی ام و این خودرو را در نمایشگاه خودروی پک نیز به نمایش در خواهد آورد.
هم اکنون نیز عکاسان جاسوسی موفق به ثبت تصاویر مدل پروتوتایپ این خودرو شده اند و اینطور که از تصاویر جاسوسی مشخص است ظاهر این خودرو تفاوتی با مدل استاندارد ندارد. گرچه این خودرو فاقد اگزوز است و در گلگیر جلو نیز ووردی پورت شارژر به چشم می خورد.

بی ام و iX3

بی ام و iX3

همچنین برای دستیابی به آیرودینامیک بهتر، ارتفاع این خودرو در مقایسه با مدل بنزینی کمی کاهش پیدا کرده است تا مصرف آن افزایش پیدا کند و شعاع حرکتی بیشتری داشته باشد.
البته ممکن است بی ام و تغییراتی را در مدل نهایی اعمال کند و احتمالا مدل تولیدی نهایی جلوپنجره ای متفاوت و همانند مدل i4 داشته باشد.

بی ام و iX3

بی ام و iX3

بی ام و در کنار تولید خودروهای الکتریکی قرار است هشت مدل خودروی لوکس جدید را نیز به تولید برساند که از بین آنها باید به بی ام و سری 8 اشاره کرد که در تابستان وارد بازار خواهد شد. بی ام و X7 و رولزرویس کالینان نیز از دیگر خودروهای لوکسی هستند که این کمپانی قرار است راهی بازار کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد