موضوعات داغ

گزارشی از نمایشگاه نوروزی خودروهای کلاسیک در برج میلاد + عکس

عکس مطلب اول
تعطیلات نوروز 1397 همزمان با برگزاری نمایشاه خودروهای کلاسیک و خاص در برج میلاد تهران فرارسید و علاقه مندان خودرویی که در ایام نوروز به تهران سفر کنند می توانند از این نمایشگاه جالب دیدن کنند. لازم به ذکر است که این نمایشگاه از تاریخ 29 اسفند سال گذشته آغاز به کار کرده است و تا 12 فروردین نیز برپا خواهد بود.
گرچه خودروها تفاوت چندانی با مدل های نمایشگاه های کلاسیک قبلی ندارند اما آنقدر جالب توجه و خاص هستند که دیدن دوباره ی آنها نیز لذت بخش است و برای هر ماشین دوستی تازگی خواهد داشت.
یکی از اصلی ترین بخش های نمایشگاه را خودروهای کلاسیک آمریکایی به خود اختصاص داده اند و می شود مدل های مختلف شورولت کامارو، فورد موستانگ و دوچ چلنجر را مشاهده کرد.
گل سر سبد خودروهای آمریکایی در این نمایشگاه شورولت های کوروت کلاسیک هستند که از سریع ترین اتومبیل های زمان خود بوده هنوز نیز با طراحی چشم نواز خود جلب توجه می کنند.

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

پونتیاک های GTO و ترانس AM هم از خودروهایی هستند که با موتورهای حجیم به بازار عرضه می شدند و خودروهای سریع، قدرتمند و پر شتاب هستند.
یکی از خودروهای جالب این نمایشگاه نیز یک دستگاه فورد موستانگ نسل اول بود که در شرایط بسیار خوبی نگه داشته شده بود و تودوزی قرمز رنگ آن هم بسیار زیبا بود.
بخش دیگری را نیز خودروهای آلمانی تشکیل می دهند که شامل مدل های کلاسیک مرسدس بنز، بی ام و، پورشه و فولکس واگن است.
بی ام و 2002 مطمعنا یکی از محصولات پر طرفدار و محبوب بی ام و است. این خودرو در دهه 60 و 70 میلادی در خط تولید بی ام و قرار داشت و با موتورهای 1.6 تا 2 لیتری در بازار عرضه می شد. حتی نسخه ای توربو از این خودرو نیز به تولید رسید که از اتومبیل های اسپرت پر طرفدار و البته سریع عصر خود بود.

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

مرسدس بنز های دهه های 30، 60، 70 و 80 میلادی را نیز در میان خودروها می شود مشاهده کرد که یکی از خاص ترین آن ها بنز SL پاگودا است.
دیگر محصولات آلمانی نمایشگاه هم فولکس واگن های بیتل دوست داشتنی و البته پورشه ها بودند.
یک بخش نیز به خودروهای تیونینگ شده اختصاص داشت که البته لزوما کلاسیک نبودند و نیسان آلیتمای دهه 90، بی ام و سری 3 اتاق E46 و تویوتا GT86 در این بخش حضور دارند. تویوتای GT86 هم خودرویی اسپرت و با مهندسی بسیار عالی است که در برهه ای از زمان در بازار کشورعرضه می شد ولی متاسفانه دیگر وارد نشد. این خودرو به موتور تنفس طبیعی 2 لیتری از نوع باکسر مجهز است که می تواند 200 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور تولید کند. تویوتا GT86 حضور یافته در این نمایشگاه تیونینگ سنگینی را تجربه کرده بود و یک بادی کیت عریض روی این خودرو نصب شده است.

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

در انتها نیز چند دستگاه موتور سیکلت نمایشی کروزر و کلاسیک قرار داده شده اند که علاقه مندان موتورسیکلت را به خود جلب خواهند کرد.
اگر در ایام نوروز به تهران می روید حتما پیشنهاد می کنیم که این نمایشگاه را از دست ندهید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/7
من یه کلاسیک ژاپنی دارم بازسازی شده چطور میتونم تو اینطور نمایشگاها شرکت کنم
1397/1/9
تویوتا gt86 در جمع خودروهای کلاسیک چی کار می‌کنه؟؟؟