موضوعات داغ

بی ام و تا سال 2021 خودروهای الکتریکی با برد 700 کیلومتر را معرفی خواهد کرد

عکس مطلب اول
بی ام و چند روز پیش گزارشی منتشر کرد و کلیت برنامه های خود برای چند سال آینده را اعلام کرد. پیش بینی می شود جزئیات بیشتری در آینده اعلام شود ولی در حال حاضر اینطور به نظر می رسد که آینده بی ام و مملو از فناوری خودران و خودروهای الکتریکی باشد.
بی ام و می گوید که تا سال 2025 دامنه مدل های هایبرید و الکتریکی خود را تا 25 مدل مختلف گسترش می دهد. خودروی الکتریکی بعدی این خودروساز، کراس اوور تمام الکتریکی iX3 خواهد بود که در سال 2020 وارد بازار می شود. بی ام و وعده داده است که تا سال 2021 فناوری لازم برای ارائه خودروهای الکتریکی با برد 700 کیلومتر و خودروهای پلاگین هایبرید با برد الکتریکی 100 کیلومتر را به دست می آورد.
در این گزارش به مدل آینده مینی الکتریکی و نسخه تولیدی خودروی مفهومی i Vision Dynamics نیز اشاره شده است. این مدل مفهومی یک نمونه تکامل یافته از مدل مفهومی Vision Next 100 است که بی ام و به مناسب 100 امین سالگرد تاسیس خود آن را خلق کرد. هنگامی که این خودرو به مرحله تولید برسد نام آن i4 خواهد بود اما بی ام و در مورد زمان تولید یا تفاوت های پیشرانه نسخه تولیدی آن اطلاعاتی ارائه نکرده است. مدل مفهومی آی ویژن 600 کیلومتر برد حرکتی، 193 کیلومتر در ساعت سرعت و شتاب صفر تا 60 مایل کمتر از 4.0 ثانیه دارد.
امسال بی ام و نسبت به سال 2017، هزینه بیشتری صرف تحقیق و توسعه می کند که شامل چند صد میلیون دلار سرمایه گذاری برای خودروهای خودران و فناوری های دیگر مربوط به حمل و نقل الکتریکی است. کل هزینه ای که صرف تحقیق و توسعه می شود ممکن است به 8.6 میلیارد دلار هم برسد.

مدل مفهومی بی ام و i Vision Dynamics

مدل مفهومی بی ام و i Vision Dynamics


مدل مفهومی بی ام و i Vision Dynamics

مدل مفهومی بی ام و i Vision Dynamics

بی ام و می داند که این یک اقدام مخاطره آمیز است و ممکن است در سود دهی این شرکت تاثیر بگذارد اما نیکولاس پیتر رئیس امور مالی بی ام و می گوید:
« هدف از این استراتژی دستیابی به سود دهی پایدار در بلند مدت است. »
اگر بی ام و قصد داشته باشد به هدف خود یعنی برکنار کردن مرسدس از جایگاه برتر فروش خودروهای لوکس تا سال 2020 دست یابد، باز هم نیازمند یک ریسک ضروری است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد