موضوعات داغ

قدرت بیشتر برای هوندا سیویک Type-R

عکس مطلب اول
هوندا سیویک تایپ R یکی از خودروهای اسپرتی است که لذت رانندگی بالایی دارد و از سریع ترین خودروهای دیفرانسیل جلوی موجود در بازار محسوب می شود و این خودرو به خوبی نشان می دهد که هوندا در ساخت هاچ بک های اسپرت تبحر بالایی دارد.
اما برای کسانی که به فکر تیونینگ کردن هوندا سیویک Type-R خود بودند یکی از تیونرهای هوندا به نام Hondata کالیفرنیا راه حل جدیدی را معرفی کرده است و از یک نسخه ی جدید رونمایی کرده است.
پکیج تیونینگ این خودرو که فلش پرو نام دارد تنها به قیمت 695 دلار به فروش می رسد و رانندگان این امکان را دارند تا از بین تنظیمات مختلف آن مشخصات مورد نظر خود را انتخاب کنند. با نصب کیت فلش پرو روی هوندا سیویک Type-R قدرت خودرو 33 اسب بخار و گشتاور آن 52 نیوتن متر افزایش پیدا می کند. لازم است اشاره کنیم که هوندا سیویک در حالت عادی دارای قدرت 306 اسب بخار و گشتاور 395 نیوتن متر است. همچنین اگر بنزین اکتان 93 را در باک این خودرو بریزید افزایش قدرت این مدل تیونینگ شده به 47 اسب بخار و 97 نیوتن متر خواهد رسید.
رانندگانی که به بنزین E25 و یا مخلوط سوخت و الکل دسترسی دارند نیز با داشتن این کیت می توانند قدرت موتور سیویک را 58 اسب بخار و گشتاور آن را 105 نیوتن متر افزایش دهند
با 47 اسب بخار افزایش قدرت، این مدل هوندا سیویک قوی تر از فورد فوکوس RS با 350 اسب بخار قدرت است. این کیت تیونینگ قطعا برای کسانی که از طرفداران دستکاری ECU هستند بسیار جذاب است و به راحتی می توانند قدرت و عملکرد هوندا سیویک تایپ R خود را تغییر دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد