موضوعات داغ

معرفی نسخه تولید محدود مزدا 2 اسپرت بلک

عکس مطلب اول
بیش از 3 سال از معرفی مزدا 2 جدید می گذرد و مزدا هنوز سراغ توربوشارژر نرفته است ولی مدل 2018 مزدا 2 که اکنون در بریتانیا به فروش می رسد چند مورد به روز رسانی دریافت کرده است.
تولید مدل اسپرت بلک مزدا 2 که از سوم آوریل به فروش می رسد به 500 دستگاه محدود می شود که قیمت هر کدام از آنها 15.995 پوند است و به همین دلیل در محدوده میانی قیمت در طیف مدل های مزدا 2 قرار می گیرد که قیمت آنها از 13.295 پوند شروع شده و به 17.095 پوند ختم می شود. این خودرو اکنون با 5 رده تجهیزاتی اصلاح شده عرضه می شود که عبارتند از SE+، SE-L+، SE-L NAV+، Sport NAV+ و GT Sport NAV+.
مزدا 2 اسپرت بلک از کیت آیرودینامیک بدنه جدید برخوردار شده است که شامل اسپویلرهای جلو (زیر سپر) و عقب و رکاب های جانبی است. آینه های جانبی، رینگ ها و باله عقب قسمت هایی هستند که از رنگ سیاه در آنها استفاده شده است.
موتور انتخابی برای مزدا 2 اسپرت بلک چهار سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 90 اسب بخار است ولی در رده های تجهیزاتی دیگر موتورهایی با قدرت 75 و 115 اسب بخار نیز عرضه می شوند.
رنگ های جدید مزدا 2 عبارتند از متالیک سرامیکی، نقره ای متالیک، خاکستری متالیک و قرمز کریستالی.
داشبورد مزدا 2 در مقایسه با سئات ایبیزا و فولکس پولوی جدید کاملا قدیمی به نظر می رسد و اثری از سیستم های تلفیق با گوشی هوشمند یا داشبورد دیجیتال در آن به چشم می خورد.

مزدا 2 اسپرت بلک

مزدا 2 اسپرت بلک


مزدا 2 اسپرت بلک

مزدا 2 اسپرت بلک


کابین مزدا 2 اسپرت بلک

کابین مزدا 2 اسپرت بلک

جرمی تامسون، مدیر مزدا در بریتانیا گفت:
« این به روز رسانی ها در مدت کمتر از یک سال بعد از اینکه مزدا 2 از تعدادی موارد ارتقای فنی برخوردار شد صورت گرفته است و اکنون مزدا 2 مدل 2018 با امکانات بهبود یافته، نسبت به گذشته ارزش خرید بالاتری دارد و یکی از رقبای برجسته در این کلاس است که جزو پرفروش ترین و رقابتی ترین بخش از بازار خودرویی بریتانیا است. »

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد